Wat een volk zeg! Zo sneu voor dat kleine meisje. Ik had haar opgehaald als ik haar moeder was. Echt verschrikkelijk :x
Al kreeg ik een miljoen... nooit dat ik mijn kinderen daar achter zou laten.. Zie voor de kinderen ook geen meerwaarde om uitgeleend te worden aan zoiets.. ik kan het ook niet meer kijken bij die Mel en Phil
Als je hieraan mee doet, doe je dat denk ik voor de nog ongeboren kinderen... Opdat jongeren zien, dat het niet zo gemakkelijk en 'leuk' is zo'n kleine schattige baby.. zo'n mini-me. En als je dan relatief gemakkelijke kinderen hebt... Ik zou er vanaf een jaar of 4 niet zo'n moeite mee hebben denk ik. Mijn kleine baby zou ik nog niet kunnen missen sowieso .
Het is eigenlijk alleen die Mel en Phil, bij de anderen zou ik mijn kinderen best durven achterlaten. Ik kan ze volgens mij ook allemaal uitlenen qua leeftijden, lijkt me best grappig 😂 Maar goed, ik wil mijn kinderen niet op tv.
Wanneer komt het weer op tv? Ik heb het de vorige keer per toeval opgezet en man en ik konden er echt om lachen (of huilen in het geval van die metroman met zn handjes en haartjes).
Ik zou mijn dochter wel bij een programma zoals Praatjesmakers willen zien. Ik ga steeds vaker stuk om de opmerkingen die ze maakt. Lijkt me echt heel grappig!! 😂
Erg he, die Mel is wel echt de ergste trut die ik ooit heb gezien. Phil heeft in vergelijking met haar dan nog wel z'n best gedaan.
Jeetje die Mel en Phil. Vond het echt zo sneu voor Evi. Domme stakkers bah. En die opmerkingen ook over dat kind, ik vind dat echt niet normaal.
He bah mijn hart brak bij het ontbijt in het roze huis! Je ziet dat kleine meisje moeilijk doen met het brood en ze is dan verlegen en die Mel wil haar niet eens aankijken