Hoi, Ik heb heel erg last van zeurende pijn in mijn onderbuik, ook al zit ik voel ik de zeurende pijn gaan en terug komen, wanneer ik loop krijg ik felle steken in mijn vagina. Onderrug doet ook zeer niet heel erg maar komt en gaat kan het zijn dat de baby indalen is, want de laatst controle zij de gynocoloog dat het baby al ingedaalt is. Of heeft dit iets te maken met vermoeidheid of zijn het voorween? Ik heb er de heledag een beetje last van gekregen het is niet ernstig steken, want ze komen en verdwijnen weer onregelmatig... Groetjes, ANGEL24
Ik heb dit ook gehad tijdens mijn zwangerschap, dus herken t wel.. De steken in mijn vagina: t hoofdje beweegt/draait vd kleine en dat gaat steken van onderen..De steken voel je juist omdat je kleine is ingedaald (is mij verteld he) Onderrug: je bent zwaarder dan normaal en toeter van voren dat geeft druk op je rug, is best zwaar. Onderbuik zou ik niet weten, omdat de kleine al best groot is en steeds minder ruimte heeft en vooral omdat ie lager ligt nu vanwege t indalen??? Ik kon soms amper over straat vanwege de steken!!! Vreselijk, alsof de bliksem erin schiet! T kwam en ging idd. Over een stuk dat je in 10 min loopt deed ik rustig een half uur over Geef je lichaam voldoende rust en ga lkkr veel liggen, warme douche. En laat je onderrug zo nu en dan lkkr masseren, hielp bij mij goed. Succes meid ! Nog even volhouden
Hoi, Ik heb geen grote toeter buik, meeste valt niet eens op dat ik 33 week zwanger bent, ik draag beetje wijde blouse truien en ze zien het niet eens bij mij wanneer ik zeg dat ik 33 week zwanger ben kijken ze mij verbaast aan Dus de kleine is druk bezig onderin, wat ik mij ook afvraagt wanneer de baby ingedaalt is, is de kans groot dat de baby met week 34 t/m 38 week vroeg geboren kan worden? Ik ga meestal met de fiets ergens naar toe maar de versnelling is nu naar 2 gedaald, 3 is voor mij te vermoeiend stop vaker vanwege harde buiken. Lopen gaat ook redelijk goed maar als ik snel loopt heb ik meteen harde buiken doe rustig aan zoals je verteld. Groetjes, ANGEL24
Ik begin nu af en toe wat steken te krijgen in mijn vagina. Dat zal idd vast het hoofdje zijn. Die pijn in de onderbuik herken ik heel goed. Ik heb ook wat last van mijn bekken en onderrug. Dat heb ik vanaf 3 maanden zwangerschap. Ik merk dat als ik goed uitgerust ben, dat de pijn dan minder is. Pijn in mijn onderbuik krijg ik na alle kleine activiteiten, dan ga ik effies zitten of liggen en dan gaat het vanzelf weer over. Het is bij mij meer een heel zwaar en drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ook dat heb ik al zeker een maand of 2. Het enige wat bij mij helpt is op tijd te gaan rusten. De tijd dat ik wat kan doen word door het zwaarder worden steeds korter. Nu moet ik al gaan zitten nadat ik de vaatwasser heb ingeruimd, want dan voel ik dat gevoel in mijn buik weer opkomen. Groetjes Belletje
Indalen zegt helaas niets. Je kan nog gewoon doorlopen tot 42 weken. Helaas is het niet altijd prettig voor daar benden.. Succes!
Over de steken in de vagina: dat had ik vanmorgen ook maar dat zal toch niet met indalen te maken hebben? Dat lijkt me aardig vroeg. Of is dit normaal? Begin wat te twijfelen...
Ik heb sins vandaag ook steeds steken in me vagina en last van me buik. Ik maak me wel lichtelijk zorgen als ik dit lees. Ik ben pas 22 weken zwanger