ik ben 36 week zwanger, en nu? wat moet ik allemaal regelen nu? ik ga in het ziekenhuyis bevallen. * klossen halen voor onder het bed * bedzeiltje op matras leggen * tas klaar maken voor ziekenhuis bevalling (wat moet erin?) * lijstje maken met telefoon nummers (welke nummers moeten/zijn handig?) * maxicosi klaar, en al gepast in de auto en wat vergeet ik nog? kortom, wat deden jullie tegen week 36? alle tips zijn welkom! wat moet ik doen om er helemaal klaar voor te zijn?
Hi Girl Kijk hier eens Ouders Online - Checklist kraamtijd (bevalling en babytijd) Hier vind je van alles over de voorbereiding op de bevalling, onder andere een lijstje met wat er allemaal in je tas voor het ziekenhuis moet zitten. Belangrijke telefoonnummers zijn: verloskundige / familie / eventueel vrienden. Volgens mij ben je verder goed voorbereid hoor! Succes met de laatste loodjes.
Ik heb de tassen met spullen klaar staan in de babykamer, en voor mezelf nog een check lijstje liggen, als het dan zover is, loop ik mijn eigen lijstje nog even na om te kijken of ik alles gedaan heb/klaar heb staan.