Hallo, Ik ben 6,5 week geleden bevallen van mijn dochtertje. Nu vloeide ik behoorlijk en 3 weken na mijn bevalling ben ik weer gestart met de pil. Ik zit inmiddels dus in mijn stop week. Nou is in de tijd dat ik de pil slikte het vloeien heel even gestopt, en na twee dagen weer in alle hevigheid begonnen. Maar dat was volgens mij echt menstruatie. Dat loopt echter nog steeds. Nou kan ik dus echt geen onderscheid meer maken tussen mijn onttrekkingsboeding, menstruatie en vloeien. Ik heb ook het gevoel dat ik wel echt super veel bloed verlies en dat ik daar ook gewoon moe en duizelig van word. Als het na dit weekend niet over is wilde ik sowieso even naar de HA gaan want ik ben het wel behoorlijk zat. Maar misschien weet jij hoe ik onderscheid zou kunnen maken tussen deze dingen en of de pil er misschien mee te maken heeft? Het gaat ook gewoon irriteren dat bloed verlies en ik zou zo graag in bad willen enzo. Ik hoor graag van je! groetjes marije
Hallo, Doordat je snel met de pil bent begonnen is niet te zeggen of het bloedverlies nog van de bevalling is of van het weer wennen aan de pil of toch een menstruatie. Ik kan zo ook niet beoordelen hoe veel het is en of het teveel is, dus ga inderdaad na het weekend even langs de huisarts. Groetjes Ineke