Helemaal verliefd weer❤ Echo met 24 weken gemaakt....met 31 gaan we nog een keer, dan heeft hij wat meer babyvet😊
Prachtige foto's zeg! Benieuwd naar je echo met 31 weken. Wij hebben het dus niet laten doen maar vorige zs met 21 weken geweest en vond het een super enge 3D echo, dus durfde niet meer haha
Bedankt! @Daphne91 wij waren er ook bang voor omdat 24 weken nog erg vroeg is maar viel mee uiteindelijk haha...
Wat mooi zeg!! Stomme vraag maar ben jij erg slank? Mijn 3d echo was echt zo scherp niet (al is dat ook al 5 jaar geleden).
Bedankt allen... @zinaa ik ben niet heel slank.normaal postuur..had ook wel een buikje voor de zwangerschap.. Maar dit is 4d HD echo real live...andere techniek denk ik want bij mijn eerste zwangerschap 6 jaar geleden had ik ook minder duidelijke 3d foto's terwijl ik toen wel super slank was... Mijn placenta ligt dit keer wel ideaal ( achter)
Jeetje wat een mooie foto's! Mijn placenta ligt voor en ondanks dating slank ben was de 4D echo hierdoor minder mooi
Vind 3D echo's er altijd ern beetje eng uitzien.. Mooi maar eng. Denk niet dat wij ervoor zullen kiezen.. Blij dat jij ervan geniet ! 👍
We bebben dit bij 3dechobarendrecht laten doen....heel erg tevreden.. We hebben gekozen voor een korte echo van 20 minuten voor 55 euro... En met 31 weken gaan we weer een korte 3d echo inplannen... Wij vonden 20 minuten lang genoeg en een mooie prijs!