Baby te slapen leggen op locatie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pinkie88, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier met de eerste de kinderwagenbak ook nauwelijks gebruikt om te wandelen, wel maanden lang als wieg in de woonkamer (niet dat hij ook echt sliep, was een huilbaby). Bij de tweede bleek het wel heel handig dat je ermee kon wandelen. Dan kon je met de oudste ergens heen wandelen en baby erin en bij de speeltuin als baby dan sliep ook nog meespelen met de oudste zonder dat je de baby in de draagdoek had. Ook met uitjes bleek de wandelwagen toch best handig. We hebben een super klein huisje en ding staat inderdaad in de weg, maar was met een tweede toch wel praktisch. Ook even baby bij je te leggen in de keuken en een beetje kunnen wiegen terwijl je staat te koken en ondertussen andere kinderen in de gaten houden was ook handig :cool:.
    Nu met nummer 3 de grote bak ook maar weer van zolder gehaald, denk wel dat we hem weer veel gaan gebruiken. Ook veel de draagdoek in gebruik, maar die is niet altijd handig met een drukke rennende kleuter en ontsnappende dreumes
     
  2. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Exact dit!
    (of tenminste.. bij de oudste deden we het zo, bij de jongste had ik de draagdoek ontdekt. )
     
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik denk echt dat een deryan tentje een prima oplossing is voor jullie!

    En heb je geen hal/gang/schuur oid waar de wiegbak kan staan? Hier staat hij nooit in de woonkamer...
     
  4. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Onze hal is nog smal (lange hal met trap en dn aan de andere kant vn de muur de verwarming en nog allerlei verbouwingsprul tegen de muur. Bedenk me nu net wel dat ik mss ook gewoon eens tegen manlief moet zeggen dat je die pakken laminaat op zolder moet leggen, die staan daar ook al 2 jaar niks te doen.

    Maar blijft een feit dat de kinderwagen onze hele gang blokkeert en dat er een deur naar de kelder en een deur naar de woonkamer is waar we vlot bij moeten kunnen.

    Bij m'n eerste stond die wiegbak dus meestal in de woonkamer, hij sliep er toen ook wel meestal in.

    We hebben nu speciaal een wieg beneden gezet zodat we daar een slaapplek hebben.

    Ik heb nu bedacht dat ik manlief de bk gewoon even vn de zolder ga laten halen en ga kijken of die fatsoenlijk in de koffer vn m'n auto past. Dan kan die daar gewoon blijven staan. Toen m'n vorige zoontje geboren werd had ik nog een mini auto waarbij die echt op de voorbank moest staan.

    Bij m'n ouders laten staan is niet echt een oplossing, want die zijn gescheiden dus zijn al minstens 2 adressen waar we een oplossing moeten hebben
     
  5. Melk84

    Melk84 Actief lid

    10 okt 2015
    232
    124
    43
    Ik legde mijn dochter altijd op het grote bed, evt met hoofdkussens aan de zijkant. Af en toe ook in wandelwagen als we die mee hadden, maar mijn voorkeur had toch het bed omdat dit meer rust geeft.
     
  6. IT234

    IT234 Actief lid

    16 mrt 2017
    287
    177
    43
    Zetten = Deryan
     
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Je kunt dan toch de wandelwagenbak neerzetten waar het grote bed staat? Heb je dezelfde rust maar wel meer veiligheid.
     
  8. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wij hebben geen kinderwagen, omdat ik altijd draag. Bij mij sliepen ze altijd in de draagdoek, op schoot of in een campingbedje. Verwachten we lang weg te gaan, zorg ik dat het campingbed in de auto ligt. Wil de kleine dan toch niet in de draagdoek slapen, is hij zo uit de auto gepakt en opgezet
     
  9. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Eerste maanden kinderwagen, daarna is hij over gegaan naar aeromoov campingbedje. Dat ding sleep ik echt overal mee naartoe en dat werkt super.
     
  10. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
  11. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Hier ook in de wagenbak, maar ook vaak zat gewoon op schoot. Later gingen ze in een campingbedje.
    Je kan de bak toch op zolder laten en als je een dagje weggaat de bak van zolder halen en meenemen?
    Bedoel, een campingbed staat ook niet standaard in je woonkamer, die moet je ook even speciaal van z'n opbergplek afhalen, in de auto leggen en weer opruimen.
    En als je thuis komt zet je dat ding weer op zolder en heb je er geen last meer van.
     
  12. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113

    Onze zolder is niks afgewerkt en bijzonder stoffig, dus alles wat daar ligt zit ‘ingepakt’, niet meteen om even snel,te halen :)
     
    Olifantje1991 vindt dit leuk.
  13. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Oh haha ja dan is het misschien wat minder handig.:roflmao:
     
  14. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.574
    971
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Eerst in de kinderwagenbak en daarna in een campingbedje.
     
  15. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde

    Wij hebben het geluk dat beide ouders zelf een ledikantje hebben. Ideaal!

    Wij zijn de eerste maanden overal en nergens geweest. Dochter ging gewoon mee in de kinderwagenbak. Sliep ze heerlijk in! Met bijv oud en nieuw bij vrienden hadden wij de reiswieg boven op hun slaapkamer staan. Babyfoon meegenomen.
     

Deel Deze Pagina