Hee meiden, Mijn zoontje is inmiddels alweer 3 maanden en het gaat zoveel beter dan in het begin. Hij heeft medicijnen voor zijn reflux, waardoor hij is veranderd in een heerlijk vrolijk kind. Overdag gaat hij zonder gemopper naar bed. 's Avonds gaat hij rond 18.00 in bad, drinkt daarna nog en gaat rond 19.00 naar bed. Als hij dan in bed ligt, begint hij vreselijk te huilen, op een gegeven moment gaat dit over in gillen en niks helpt. Ik laat hem niet huilen, dat past niet bij mij. Wat ik doe is: als hij echt heel erg overstuur is, haal ik hem even uit bed en loop ik met hem door zijn kamertje tot hij rustig is. Dan leg ik hem opnieuw in bed, vaak begint het krijsen opnieuw. Het gekke is dat hij tijdens het krijsen vaak ineens in slaap valt. Hij lijkt het nodig te hebben voor hij in slaap valt ofzo.. Maar het overstuur zijn duurt toch al gauw 20 minuten. Ik vind het zo zielig om hem zo verdrietig te zien. Ik heb al geprobeerd om hem later naar bed te brengen, maar het maakt niet uit of hij om 18.00 of om 22.00 naar bed gaat, het krijsen lijkt erbij te horen. Ik vraag me af of dit erbij hoort/normaal is. Gaat het vanzelf over? (Zo ja, wanneer) Ik vraag het niet voor mezelf, ik ben het huilen wel gewend, vind het alleen hartverscheurend om die dikke traantjes over zn wangen te zien lopen. Aan het eind van de middag (16.00 - 19.00) is hij sowieso wat geïrriteerder en kan hij minder hebben.. Bedankt voor jullie antwoord Liefs, Ctje