Baby snel haar hoofdwiegen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shar079, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    #1 Shar079, 23 jul 2014
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
    Hoi!

ik heb een dochtertje van 4,5 maanden, en sinds dat ze drie maanden is doet ze haar hoofd heel snel heen en weer bewegen, en zwaait heel erg veel met haar handen en schopt met haar beentjes.
    Voorheen tot de drie maanden had ik haar ingebakerd bij slapen gaan omdat ze zoveel maait met haar armen en schopt met haar beentjes.
    Maar dat hoofdgewieg het ziet er zo pijnlijk uit. Maar ze lacht gewoon, dit doet ze overigens wanneer ze erg moe is, of honger heeft.
    Kan dat kwaad als ze zo snel haar hoofd heen en weer beweegt?

Groetjes,
    Sha

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Herkenbaar! Ik vond het altijd zo'n naar zicht als ze dat deed, maar blijkbaar vinden ze het zelf fijn en worden ze er rustig van. Ik zou er duizelig van worden haha. Ze deed het vooral in bed. Het is nu heel veel minder, ze doet het nog wel eens om in slaap te vallen, maar niet meer zo snel heen en weer als voorheen.

3. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    J. deed dat ook rond die leeftijd is op een gegeven moment vanzelf over gegaan. Veel kindjes krijgen er blijkbaar een fijn/rustig gevoel van.

4. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Beetje gek... maar kan me van mijzelf herinneren (was toen wel wat ouder ) dat ik dat ook deed in bed... met mijn hoofd hard schudden... voelde op een of andere manier leuk... beetje vlindertjes in je buik gevoel kreeg ik er van :)

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Is redelijk normaal volgens mij. Onze man doet het af en toe nog steeds maar dan wel iets gecontroleerder. Het is een manier om in slaap te komen. Mijn zusje deed het op haar zesde nog, ik kon er nooit van slapen :D.

6. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam
    Ooh dus het gebeurt wel vaker!
    ik vind het zo een raar gezicht, zo wild haha..
    ieder keer zei ik tegen mijn dochtertje, doe nou niet, je gaat straks hoofdpijn of nekpijn krijgen...

kan me zo niet voorstellen dat het voor babies geruststellend is..

7. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Mijn dochter doet dat ook heel erg met haar hoofd 'nee' schudden vooral als ze in bed ligt en gaat slapen. Heel apart om te zien:)

8. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

Precies hetzelfde hier..
    wat een gezicht is dat dan he...

:(

Deel Deze Pagina