Ik ben zo ontzettend trots op mn meisje Met precies 3 maanden rolde ze van haar buik-rug en nu met 4 maanden en een beetje ook van rug-buik en begint ze al te tijgeren! Wat een heerlijke periode is dit zeg!! Gisteren hebben mijn man en ik een half uur boven de box gehangen met de camera in de aanslag want ze ging elke keer bijna omrollen en natuurlijk net toen de camera weg was lag mevrouw op haar buik !! Pff wat zijn dat spannende maar leuke momenten haha voelde me net als voor mn rijexamen
Zo, dat is best snel Mijn kindje was ook zo snel. Ook met 3 maand. En nu kan hij zitten, kruipen, staan en om de tafel doet hij al stapjes Zo leuk! Op het Cb zeggen ze dat hij waarschijnlijk wel voor z'n eerste jaar loopt Geniet ervan!
Hihi hier ook zo'n snelle! Genieten hè? Meneer hier trekt zich op tot staan, en kruipt op handjes en knietjes rond. Hij probeerd midden in de kamer op te gaan staan.. Dan gaat hij op handjes en voetjes staan. En vervolgens kikkersprongen Maken met zn beentjes met boos geluid, want wat hij wil lukt niet
Ja het is echt genieten elke dag ben ik weer benieuwd wat ze nu weer gaat doen Ze zijn wel erg snel kleine mini baby af trouwens vind ik... K dacht dat ik het jammer zou vinden maar dit is zoveel leuker!!
Zo dat is snel! Maar wat genieten he als ze zo goed bezig zijn! Maakt ook eigenlijk niet uit wat ze wel of niet doen: je kunt altijd wel trots zijn he!
M'n dochtertje is 2,5 maand en draait zich sinds gisteren van buik naar rug. Maar ik vind het allemaal wel erg snel gaan hoor, dat baby achtige gaat er zo veel te snel vanaf