Nog steeds geen verderen uitslagen wel weer aan de neusbril omdat de saturatie op 88/89 bleef. En dus meteen te horen gekregen dat er nog een nacht bij komt. Ze hebben nu een soort co sleep constructie gemaakt omdat hij anders de slangen los trekt uit zijn neus. Eigenlijk best blij mee want lichamelijk trek ik het blijven tillen en schudden niet loop nu soms meer dan een uur op de zelfde plek rondjes ivm snoeren. Sorry van het klaag bericht maar ben gewoon moe/ en mis onze oudste zoon.
Sorry is nergens voor nodig, het is ontzettend zwaar, de onzekerheid, weinig slaap, je andere zoontje moeten missen... zie dit dan juist als uitlaatklep. Heel veel sterkte toegewenst!
Het is heel normaal dat je moe bent. Wie zou dat niet zijn, een ziek kind waar je je zorgen om maakt en een ander kind thuis. Hopelijk is je kleine gauw beter en weten ze waardoor hij zo ziekjes is.
Nee ik snap hoe je je voelt hoor Hoe is het nu hopelijk al beter !! Vooral nu met de corona regels maakt het nog lastiger
@anoniemenonzeker @Mybrand2018 We zijn nog geen stap verder. Alle kweken waren negatief. Gisteren mocht hij mee van diensdoendende arts ' elke arts vind/vond het wat anders en zo pasde ze steeds het beleid aan. Maar vanochtend nog extremer als eerst dus terug gebeld. De kno arts heeft ook gekeken maar alles is tot aan zijn stembanden in orde. De kinderlongarts was het met de arts zaterdag eens virale longontsteking beiden longen links het ergste maar rechts het beste hoorbaar. Wat dan weer gek is. Nu net tijdens slaap weer saturatie van 87. Sinds gisteren anderen ab. En sinds vandaag hele erge uitslag, ik dacht van de ab maar arts zegt als reactie op een virus en opnieuw een neuskweek. Ben echt moedeloos. Vernevelen werkt niet salbutamol doet helemaal niks, nu zijn ze begonnen met zoutwater vernevelen om het slijm dunner te maken.
Geen sorry zeggen hoor, je hebt het hartstikke pittig en het is goed dat je het van je afschrijft! Wat fijn dat er een soort co sleeper gemaakt is! Heel veel sterkte en beterschap!
Veel sterkte @Maan14 Wat een ontzettend vervelende situatie. Hoe lang verwachten ze dat de longontsteking duurt en dat hij in het ziekenhuis moet blijven?
Zolang hij zuurstof nodig heeft/zij niet weten wat het is. Als er morgen nog geen verbetering is. Wil ik dat ze het Sophia bellen daar is onze oudste ook onder behandeling.
Hebben ze al een borst foto's gemaakt? Zoon had het ook niet goed bleek zijn hart groot te zijn waardoor de longen het moeilijk had. Hij had een stoffwissel ziekte welke noem ik niet hier..
Wat heftig @Maan14, vooral omdat ze ook nog niet weten wat het is. Hopelijk is er gauw duidelijkheid en knapt je kleine snel op.
Ooh sorry ik dacht dat nu duidelijk was dat het een virale longontsteking is. Wat rot die onduidelijkheid Als je een beter gevoel hebt bij het Sophia moet je dat absoluut aangeven! Veel sterkte nog.
Heel veel sterkte, hopelijk vinden ze gauw wat er aan de hand is zodat hij de juiste behandeling kan krijgen.
Hoef je geen sorry voor te zegen hoor. En krijgen hier soms op een dag twee verschillende diagnoses door omdat ze het niet weten.
Wat heftig zeg, wilde automatisch op vind ik leuk klikken maar vind dit niet gepast. Hij is cardiale 6 weken naar zijn geboorte doorgelicht ivm erfelijke hartziekten. Ze hebben Thorax foto's gemaakt daar zien ze normaal ook het hart op toch?
Snap ik als het anders was dan had het wel gekund. Ja ik neem aan van wel. Miss toch naar r dam zoveel verschillende diagnose is ook niet goed.