ideeen NOD lijst/Topicstarter

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jinne1982, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi

Een tweetal dingen waar ik weleens tegenaanloop:

1) NODlijst zoeken
    In de zwangerworden pagina's wordt de NOD lijst bijgehouden. Dit is alleen soms wel lastig te vinden waardoor niet meer de laatste versie gebruikt word of er moeten 10 pagina's doorgespit worden.
    Misshien is het iets om een bepaald bericht (kan ook de uitleg/vraag zijn van iemand die het topic gestart is) altijd in de pagina's zichtbaar bovenaan staat

Misschien hebben anderen nog ideeen om dit makkelijker te vinden..heb nu een hyperlink naar de pagina in mijn handtekening...maar als ik het niet bijhoudt of niet zo geregeld reageer dan ben je hem zo kwijt.

2) Topicstarter aanduiding
    Bij een topic zou ik graag willen weten wie de topicstarter is bij de reacties. Misschien dat de balk een andere kleur kan krijgen of dat er ergens een aanduiding is van de topicstarter in de reacties. Nu moet ik telken weer naar de eerste pagina om weer te kijken wie het was...om het na 1min alweer te zijn vergeten..

haha ben n beetje een luiwammes ;)
    grts

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Dat met het NOD topic heb ik ook altijd. Wat mij een goed idee lijkt is dat het eerste bericht voortaan aangepast gaat worden, zodat er per topic maar één lijst is, te vinden in het eerste bericht. Zo hoef je dus niet meer de laatste pagina's door te zoeken om de laatste lijst te vinden met de update's.

Idee? :)

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Als dat bericht ook door alle anderen te veranderen is, is dat ook een goede optie!

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Owjah, daar had ik even niet aan gedacht...
    Zou een goede en duidelijke optie zijn!

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik vind het allebei goede ideën!

6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Idee 2 heb ik eerder vandaag ook geopperd! Goed plan dus!

Deel Deze Pagina