Hoi, Weer een vraagje voor mijn vriendinnetje. Ik heb al eerder een vraag voor haar gesteld hier. Haar dochter heeft KMA en krijgt pepti daar doet ze het heel goed op. Omdat haar dochter vier maanden is adviseerde het CB rijstebloem toe te gaan voegen. Haar dochter ging drie uur daarna behoorlijk huilen, zelfs krijsen. Wat moet ze nu doen. Gewoon door blijven gaan of stoppen. Ze heeft er maar een klein schepje bij gedaan om het langzaam te laten wennen. Graag jullie advies weer. Alvast bedankt MMM74
Beste MMM74, Het is inderdaad goed dat je vriendin begint met het toevoegen van het een klein beetje rijstebloem want de darmen van haar kindje moeten wennen aan de nieuwe voeding. Misschien dat dat ook de reden is van het huilen van de baby omdat dit gepaard kan gaan met darmkrampjes. Met een paar keer proberen zouden de krampjes minder moeten worden/over moeten gaan. Zo niet, dan moet ze even contact opnemen met het consultatiebureau. Groet, Anne
Dus ze moet toch gewoon doorgaan, wij hadden allebei zo iets van oh nou misschien maar stoppen. Komt ook omdat mijn kinderen en haar andere kinderen er nooit last van hebben gehad. Maar ga het aan haar door geven. Dank jullie wel voor het snelle antwoord.