Baby tilt hoofd niet op!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door alkievalkie, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    dat preventief herken ik :p
    Doe ik bij deze beeb ook, als je eenmaal weet dat er een blokkage kan zijn en je dat héél snel kan verhelpen en zo geen huilbaby maar een tevreden baby hebt, denk ik wel dat elke moeder zich naar de osteo/chiro rept ;)

Zal voor deze week nog zijn dat ik afspraak heb met de chiro, bevalling is hier net begonnen.
    Nu is nog de vraag wanneer die kleine ukkepuk zich aan de wereld gaat tonen ;)

2. christina

christina Niet meer actief

oh spannend. Heel veel suc-6 en sterkte met de bevalling. Nog even en dan heb je je kleintje in je armen! ik ben benieuwd.

3. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ja alkie valkie en lina, das moeilijk af en toe he, dat mensen "onze" kinderen zoveel met elkaar gaan vergelijken! Het is en blijft toch die 5 weken achter lopen. Met sommige dingen merk je het gewoon.
    Nu hij 6 maanden is, valt het niet meer zo op, hij is wel nog iets te klein voor zijn leeftijd ,maar sommige dingen kan hij net zo goed als een leeftijdsgenootje hoor.

Op zijn buik met hoofd omhoog gaat nu hardstikke goed, het omrollen van buik naar rug gaat als hij er zin in heeft ook top. Nu nog van rug naar buik, daar is hij mee bezig ook, en gaat ook redelijk!

Komt allemaal wel goed hoor! Iedr kind zijn eigen tempo!

Deel Deze Pagina