Ontlasting blijft lang weg...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie haar otlasting blijft lang weg,ze heeft al 3 dagen niet gepoept,ze slaat wel vaker een dag over,maar geen 3 dagen...ze heeft nergens last van,plast wel goed...maak me toch een beetje zorgen?
    Ze drinkt haar flesjes ook goed op...als ze er last van zou hebben zou ik dit toch wel merken?

Groetjes,

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Als ze er last van heeft, merk je het echt wel.

Ik heb hier een meisje dat regelmatig aan de lactulose zit, omdat ze niet kan poepen. En reken maar....je ziet dat wel....nutteloos persen en het uitkrijsen

3. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ja als ze er last van heeft merk je dat echt wel. Inge had de afgelopen dagen last van haar ontlasting, ze heeft er drie dagen over gedaan om het er uit te krijgen en dat ging gepaard met veel krampen, persen en krijsen. Dat was echt heel zielig.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ligt ook aan borst of fles?

bij borst kan het soms wel een week duren, maar dan komt er ook een sloot uit.

ik dacht dat ze bij fles toch wel elke dag moesten?

5. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Met BV kan het zelfs wel 10-14 dagen duren. Bob heeft 2x gehad dat er rond de 10 dagen tuusen zat. Op zich leek hij er niet veel extra last van te hebben, ook niet als het er uitkwam. Maar zelf vond ik het geen prettig idee, dus nu masseer ik zijn buikje als hij een dag overslaat.

6. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
  7. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    bij roan zit er ook vaak 1 a 2 dagen tussen en heb ook een poosje een laxeer iets gebruikt van het zhuis maar wat bij hem echt heel goed helpt is voor zijn fles een paar druppeltjes olijfolie op een theelepeltje en daarna meteen de fles erin, op deze manier blijft de ontlasting smeu en doet het hem niet meer pijn.
    deze tip heb ik van een oud verpleegkundige en nu gaat het prima..

lena

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy heeft dat ook wel eens hoor...meestal om de dag maar soms ook ineens na 3 dagen pas weer. Ik zou als ze er geen last van heeft echt niet aan de slag gaan met olijfolie enzovoort..het is dan meestal zo dat ze de voeding gewoon hard nodig hebben omdat een bijv. een groeispurtje hebben en alles dus gewoon opverbruiken.

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy heeft dat ook wel eens hoor...meestal om de dag maar soms ook ineens na 3 dagen pas weer. Ik zou als ze er geen last van heeft echt niet aan de slag gaan met olijfolie enzovoort..het is dan meestal zo dat ze de voeding gewoon hard nodig hebben omdat een bijv. een groeispurtje hebben en alles dus gewoon opverbruiken.

Deel Deze Pagina