eindelijk!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn dochter, morgen 1.5, is de afgelopen nacht voor het eerst zelf in slaap gevallen en de nacht doorgeslapen!
    ben zelf nog een paar x gaan kijken of ze nog wel leefde, ze was zo stil!

bijna 1.5 jaar drama, en nu eindelijk rust!

hopen dat Fenne wat makkelijker word straks, dan is er ooit nog hoop zonder wallen door het leven te gaan.

ben zo trots op haar!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ben heel blij voor je1 hiervoor sliep ze dus niet door/ wat heerlijk dat ze doorslaapt dan! ik vond de 5 en halve maand al lang haha! Ik hoop dat ze door blijft slapen.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    O wat super dat ze eindelijk heeft doorgeslapen. Dat geeft mij hoop, dat ons mannetje ook ooit weer gaat doorslapen :D
    Tot die tijd doet make-up wonderen.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    gefeliciteerd!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, super!!!!
    Nog enig idee waar het nou aan ligt dat ze door is gaan slapen, of meer een kwestie van: eindelijk oud genoeg? :)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wat zul je blij zijn!! (en ik jaloers ;))
    Was vandaag op het CB (Dean is ruim 20 mnd) ze vroegen het daar en ik moest helaas zeggen dat manneke nog nooit heeft doorgeslapen ....kun je nagaan hoe ook mijn wallen eruit zien

Mirre

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat goed! Ik heb net bijna dezelfde medeling gedaan hier haha. Lekker he! Je voelt je een heel ander mens

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Wauw, dat is inderdaad echt lekker. En hopen dat het zich voortzet!

9. Mmmm Heeerlijk! Welterusten :)

10. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Super zeg! kan me voorstellen dat je trots bent! Ik duim voor je dat het vanaf nu zo blijft!!

enne: dat om een hoekje kijken, heel herkenbaar! ik vind het nog altijd wat griezelig als Lucas langer slaapt dan verwacht, ook overdag... stom he?

Geniet van je nachtrust!
    Liefs

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

geen idee, we zijn net verhuisd en ze heeft nu wel een eigen kamer, dus misschien dat dat er mee te maken heeft? of, ik heb nu een zusje dus moet het goede voorbeeld geven/ zal mijn ouders een beetje rust tussen de voedingen van mijn zusje in gunnen?

maar ze is net vertrokken voor een weekendje logeren, en daar is het meestal meer drama, want daar mag ze lekker in het grote bed, en in slaap knuffelen. heb het er al over gehad dat ik het daar niet mee eens ben, maar luisteren, ho maar.
    hoop dus echt dat ze nu wel luisteren, of dat dochter begrijpt dat het thuis toch anders moet

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Wat heerlijk! Er is dus nog hoop voor ons! Haha! Lekker genieten jullie!

Deel Deze Pagina