baby trapt hard naar beneden..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca2504, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wie heeft dit ook?

Ons meisje ligt meestal met haar hoofd helemaal onderin en dan trapt ze dus een beetje aan de bovenkant van mijn buik. Maar soms draait ze zich en dan trapt ze keihard naar beneden, het voelt dan net alsof ze er in een keer uit gevlogen komt ofzo :(
    Het is een heel naar gevoel want ze trapt volgens mij recht op de baarmoedermond oid..
    Sinds gisteravond heeft ze haar voetjes dus beneden en ze heeft me heel de nacht wakker gehouden met dat getrap. Op een gegeven moment ben ik maar rondjes gaan lopen in huis in de hoop dat ze in slaap viel :)

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Haahahahahah dan mag je in je handjes knijpen dat je dat nu pas hebt zodra ik haar begon te voelen met 12 en halve week deed ze dat al eindelijk is ze sinds van de week gedraaid heerlijk wat een verlossing hihi ik heb ook iedere keer t idee dat ze zo met een voet of vuist eruit kan komen heel soms doet ze t nog maar ik hoopdat t nu klaar is succes meis ik weet hoe je je voelt

3. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Jaa ik denk dat ik weet wat je bedoeld haha! Meesta voel ik het rond m'n navel. Maar gisteravond zat ik op de bank en het was net of er gewoon bijna 'iets' uit kwam van onderen haha! Ik voelde gewoon heel laag, alsof het eruit kwam steeds schoppen of tikken ofzo te raar haha! Daarbij voelde het ook heel erg alsof ik moest plassen echt vaag!
    Ik heb ook maar een beetje aan mn buik zitten drukken,ik dacht misschien draait hij/zij dan wel ofzo. Heb het ook nog niet weer gevoeld!

Of bedoel je heel iets anders haha?!

4. @ Rowena; nee dat bedoel ik precies! Als de kleine zo schopt dan voel ik haar ook soms wel tegen mijn blaas aanstoten maar dat voelt net weer iets anders. Dit is echt het gevoel dat ze eruit barst met dr voet haha :p

@ Angie; gelukkig is het voor jou nu voorbij ;) Ons meisje ligt eigenlijk al de hele tijd lekker met dr billen in de lucht en ik hoopte dat dat ook zo zou blijven maar mooi niet dus, mevrouw is omgedraaid en ze ligt nu ook heel vervelend in mijn buik, de vk zei gister dat ze helemaal uitgestrekt over de bodem lag zegmaar en dat is ook echt te zien aan mijn buik nu.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja heel bekend gevoel! Ik vond het toen nog heel angstig ook omdat ik bang was voor vroeggeboorte en mijn bmm al vaak gemeten werd. Was bang dat uk er echt door zou trappen :)

6. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Dat heb ik ook tot 32 weken gehad, het wordt ook steeds pijnlijker. Gelukkig ligt hij/zij nu lekker met de billen omhoog! Helaas moeten dan je ribben het weer ontgelden..
    Het is gewoon een heel gedoe zo'n mensje in je buik!

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Aaaah hihi ik was ook heel bang voor vroeg geboorte mijn bmm is ook al 3 keer gecontroleerd ook omdat ik steeds harde buiken had

Deel Deze Pagina