ineens moeilijk met slapen bij opa en oma!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jette, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Onze dochter slaapt elke zondagavond bij opa en oma, ze sliep normaal altijd beter bij opa en oma dan thuis, langer en rustiger, maar dit is helemaal omgeslapgen, ze heeft afgelopen weekend 2 nachten bij opa en oma geslapen en heeft oma de hele nacht wakker gehouden, ze heeft gegild, gehuild en geschreeuwd, dan 2 uurtjes geslapen, weer wakker en huilen, weer 2 uur geslapen en weer gehuild, :cry: ik vindt het enorm vervelend voor mijn moeder, hoe zou het kunnen dat ze ineens zo onrustig is bij opa en oma?
    Thuis geslapen vannacht dat ging eigenlijk best goed, niet in paniek geweest, wel 2x wakker vannacht maar na een beetje drinken zo weer ingeslapen!
    Zou ze inneens zich beter realiseren als ze ergens anders is?

Wat toe doen, nu niet meer uit logeren doen, maar dan went ze er helemaal af lijkt me, maar ja ik wil mijn moeder het ook niet aan doen dat ze de hele nacht op is!

Groeten
    henriette

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Nou ik zou dr dan ff niet meer laten slapen.
    Het moet wel leuk blijven vootr je moeder en dochter om te logeren.
    Is er een rede waarom ze elke week gaat logeren of gewoon zomaar?omdat je bang bent dat ze dat ze er niet meer aan went.
    Als het geen rede heeft zou ik het tijdelijk niet meer doen.

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nee hoor niet om haar te laten wennen, mijn moeder past drie keer per week op en om mijn moeder wat te ontlasten hebben we de afspraak dat dominique 'smaandags bij mijn ouders thuis is, dat is makkelijk voor mijn moeder kan ze gewoon haar alledaagse dingen doen.
    Dan slaapt ze dus zondagsavonds bij mijn ouders omdat ze altijd een makkelijke slaapster was hadden mijn ouders daar nooit veel werk van, ja de leuke dingen, het in bad doen etc.
    S'woensdags en vrijdags komt mijn moeder bij mij thuis, heerlijk geregeld toch, allemaal erg tevreden!

Maar nu wordt het natuurlijk even anders als ze de boel daar zo op stelten zet.
    Ik had al voorgesteld dat ik haar de s'maandagsmorgens zou brengen maar mijn moeder is nu vandaag ook bij ons, we wonen niet echt ver bij elkaar vandaan!

ik denk ook dat het misschien beter is dat ze eerst thuis maar eens beter gaat slapen!

HEnriette

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Iid fijn geregeld en lief dat je moeder zo wil oppassen!

Mischien was het 1 malig en gaat het de volgende keer gewoon weer goed..

Succes ermee!

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja zou kunnen, misschien gewoon nog eenkeer proberen, of eerst zorgen dat ze thuis weer wat beter slaapt, ik laat mijn moeder het gewoon bepalen!

groetjes
    henriette

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft het ook een hele tijd gehad dat ze alleen thuis wilde slapen. Nu gaat het nog steeds erg moeizaam. Gelukkig komt het niet vaak voor dat ze uit logeren gaat, maar voor de middagdutjes zou het lekker zijn als ze wel kon slapen bij een ander.

7. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Mijn dochter heeft dit rond die leeftijd ook gehad, hoord erbij denk ik, en idd ook bij opa en oma, maar ookw el eens thuis dus daar lag het niet aan, in die periode bleef ze omdat ik slaapdiensen werk en mijn man vroeg weg moet 1ä 2x in de week bij opa en oma, maar over het algemeen ging het goed, op 1 of 2x na dat valt toch reuze mee, nu hebben we een gastouder dus slaapt ze gewoon elke avond thuis heerlijk voor haar maar ook voor mijn man die haar ontzettend mist als hij haar een dag niet ziet hahaha. dus gewoon nogeens proberen. Succes

Deel Deze Pagina