Baby tv kijken ja of nee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lientje, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Baby-tv ja of nee?

1. Ja, is goed voor de ontwikkeling

2. Ja, maar alleen als ik even mijn handen vrij wil hebben

3. Nee, teveel indrukken voor zo'n kleintje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt vind de tv helemaal niet interesant.
    Ik kijk meestal .. haha .. tweenies zijn leuk joh!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Alleen Bella niet :x
    Bah wat een ego-tweenie :)

3. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura heeft baby einstein videos (nee, niet zelf gekocht, kadootje schoonfam) En ze vindt het eigenlijk wel erg leuk! Maar ik zet laura hooguit een min. of 15 voor de kinder tv!

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Poeh vind dat het een kwartiertje tv kijken best moet kunnen.
    Wij hebben zelf ook Baby tv via de schotel en Cecile kijkt er graag naar als ik haar daar even mee kan plezieren waarom niet.
    De hele wereld beweegt dus er voor opsluiten word wel heel erg lastig.

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
  6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Niet echt uit principe nee. We hebben er eigenlijk wel eentje, die staat op zolder stof te vergaren. Maar we kijken nooit, dus we hebben hem al een hele tijd niet meer aangesloten. Over een tijdje willen we wel een dvd-speler of zoiets kopen en kinderdvd's zodat onze zoon wel dingen kan kijken, maar dat we het wel bewust uitzoeken voor hem. Ik wil ook weer niet krijgen dat hij later alles maar gaat kijken omdat hij het niet gewend is (wat ik bij zusjes van vriendinnetjes wel gezien heb) dus misschien nemen we wel weer eens tv. Om hem daarin ook op te voeden zeg maar.

7. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira kijkt af en toe tv, zet ik wat op, maar ze kijkt 2 minuten. en dan weer wat anders doen, ze vind het zelf gewoon niet interessant. aleen de reklames voor de andere eilanden(veel zee en vissen dat soort dingen) vind ze geweldig! als de muziek opkomt stopt ze met alles en gaat voor de tafel staan om te kijken:) sommige poppen dingen vind ze ook wel leuk een paar minuten, en een serie die ik savonds kijk over stelletjes, dat is heel grappig, en je ziet ook aleen maar die 3 stelletjes, in elk huis, van je ouders hun leeftijd, rond de 40 en rond de 30.. oh en bij topmodel gaat ze dansen, en met haar hand in haar haar.. ze kijkt het verder aleen een moment, en dan kopieren...

maar ik zet haar er niet voor, dat doet ze straks zelf wel, tot die tijd staat het aan, en kijkt ze waneer ze het dus interesant vind

8. Kippie71

Kippie71 Actief lid

9 nov 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    Gwen kijkt heel soms ( een kwartiertje ) naar Baby-TV....en ze vindt het helemaal geweldig.
    Al die kleurtjes, en bewegende dingetjes en geluidjes :p
    Ik geniet dan gewoon van haar ;)

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik kan me alleen voorstellen dat het niet zo goed is voor de oog-ontwikkeling, als ze lang kijken. Maar met name de programma's op baby-tv zijn er speciaal voor ontwikkeld, dus ik zou dat gewoon laten zien. Siem vind die verspringende beelden van de TV ook zeer interessant, voor een minuutje of 3 en dan is het voor hem al genoeg. ;)

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn vond eerst de tv wel interessant en keek ze wel eens naar baby tv.
    Nu vindt ze het niet interessant meer en is ze alleen maar aan het ontdekken.

Ik denk dat eventjes tv kijken niet zoveel kwaad kan. Zolang ze er maar niet uren bij zitten.

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik wil absoluut niet hebben dat Jelte voor de tv zit, ik vind dat nergens goed voor. Straks als hij ouders is kan hij er nog vaak genoeg voor zitten.

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    M'n kereltje kijkt nog niet.
    Mijn dochter wel. Zij mag van mij 's ochtends even kijken (teletubbies en zandkasteel). 's Avonds na het eten gaat ze eerst opruimen en daarna Dora kijken (van Dora word je ook wel gek hoor!). Maar dat zit in haar ritme en 't bevalt prima! Zij wordt er lekker rustig van. Ze is nu wel ruim 2 jaar...

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Nope, Lars mag nog geen tv kijken van mij. Zorg altijd dat ie er met zn rug naartoe zit, en vanuit de box ook niet kan kijken (tv staat overigens meestal uit als Lars in de kamer is.. hij is veel interressanter om naar te kijken :D

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan zet ik wel eens voor de tv dan wilt hiuj aandacht precies als ik effe aan het koken ben ofzo.
    Hub effe 10 min voor de tv en maak ik dat karwijtje af en ga verder as hij op bed licht of wat dan ook. Ook als hij echt van die jengeldagen heeft dat je toch even snel wat wilt doen wta dan niet kan.
    Soms zet ik daan 2x per dag achter de tv maar soms ook dagen niet. Licht echt aan zijn stemming.
    En we hebben babytv van UPC e ht een ideale zender voor die ongemakkelijke minuutjes.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja hoor.
    De oudste kijkt ongeveer 2 uur per dag tv.
    in de morgen een uur. Rond de middag een half uurtje en voor hij naar bed gaat Sesamstraat.

's MOrgens is het zappelin en 's middags en 's avonds een DVD. Ik kijk trouwens ALTIJD mee. Dus het is niet om hem even stil te houden (waar niks mis mee is) maar echt om wat van te leren.

Ik geloof ook echt dat hij dingen ervan opppikt.
    Zo is hij net 2 jaar en kan al tot 15 tellen. Nou dat heb ik hem niet geleerd!

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina is nu na de wereld is mooi aan't kijken, dat is ook het enige dat ze kijk en ik haar laat kijken. Bumba vind ze het leukste!

Gr Vera

Deel Deze Pagina