baby tv

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    De tv-zender via internet die de topic-schrijfster schreef is er ook in het nederlands: www.babytvchannel.nl. Precies dezelfde site, maar dan in het nederlands.

Vraagje over de tvzender van @home: hebben jullie een aanvullend pakket of zit deze in het basispakket van digitale tv?

groetjes, Natasja

2. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    @ Saskia:
    Inderdaad, dat is 'em! Bij Blokker hebben ze dvd's, volgens mij een hele serie, van 'de wielen van de bus'. Allemaal leuke korte verhaaltjes met liedjes erin, en de rode draad is een bus die door Liedjesstad rijdt. :)

Hartstikke leuk, en je hoort de hele tijd dat deuntje er doorheen. Simon wordt wild als ik de dvd opzet!

@ Natasja:
    Volgens mij zit die in een apart pakket, het kinderpakket!

3. Hester

Hester Niet meer actief

We hebben BabyTV hier in het digitale pakket, gewoon alles in het Nederlands op TV en onze baby kan niet meer zonder :D

(en wij ook niet ;) )

4. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Wij hebben ook babytv, alleen boeit het Maricha niet echt... Ze kijkt liever met pappa voetbal. (misschien meer bewegende beelden ofsow)

5. sim

sim Niet meer actief

306 vaste prik hier :D

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    natasja, bij mij zijn de filmpjes dan gewoon in t engels hoor? Doe ik iets niet goed?

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    even een vraagje (geen aanval) maar ik heb altijd begrepen dat tv heel slecht is voor de ogen van een baby, of is dat een fabel?

8. Hester

Hester Niet meer actief

Fabel! :)
    Gewoon met mate baby-TV kijken is leuk, leerzaam en prima hoor.

9. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    erg leuk alleen weet iemand of je het beeld ook groter kunt zetten als je het op je computer wil bekijken! :) :) :)

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben het anvullende pakket moeten nemen voor baby tv we hebben multikabel.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee het klopt ook al ga je naar de site in het nederlands uiteindelijk kom je dan weer terecht op die engelse site.

12. novanne

novanne Niet meer actief

Als je dubbelklikt (linkermuisknop) op het filmpje dan krijg je een groot scherm!

13. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hier ook gewoon via de schotel te zien.
    Vind het echt geweldig en Cecile ook. In het begin vond ze de Eggbird erg mooi, maar nu toch de liedjes en de combinatie,s maken enzo en Loui,s world is op moment het populairste. En de gewoone filmpjes met kinderen merk ik sinds kort dat ze dat ook mooi vind. Voorheen vond ze dat niet intressant.

14. marjan77

marjan77 Bekend lid

het is dus alleen mogelijk om het via het kleine schermpje op je computer te kijken?
    geen full screen?
    of ben ik de enige die hier problemen mee heeft?

15. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    Hoor het eigenlijk voor het eerst ik heb digi tv van kpn volgens mij heb je het daar niet..

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Sven pitch en potch fan :D

je kan fullscreen krijgen door rechtsonder het filmpje op het vierkantje te klikken! (bij mij staat er heel groot fullscreen naast :D )

17. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Serlovesang als je digitale tv hebt zoals Digitenne en dat is volgensmij van kpn dan moet je baby-tv wel hebben.
    Misschien even zoeken.

Deel Deze Pagina