De tv-zender via internet die de topic-schrijfster schreef is er ook in het nederlands: www.babytvchannel.nl. Precies dezelfde site, maar dan in het nederlands. Vraagje over de tvzender van @home: hebben jullie een aanvullend pakket of zit deze in het basispakket van digitale tv? groetjes, Natasja
@ Saskia: Inderdaad, dat is 'em! Bij Blokker hebben ze dvd's, volgens mij een hele serie, van 'de wielen van de bus'. Allemaal leuke korte verhaaltjes met liedjes erin, en de rode draad is een bus die door Liedjesstad rijdt. Hartstikke leuk, en je hoort de hele tijd dat deuntje er doorheen. Simon wordt wild als ik de dvd opzet! @ Natasja: Volgens mij zit die in een apart pakket, het kinderpakket!
We hebben BabyTV hier in het digitale pakket, gewoon alles in het Nederlands op TV en onze baby kan niet meer zonder (en wij ook niet )
Wij hebben ook babytv, alleen boeit het Maricha niet echt... Ze kijkt liever met pappa voetbal. (misschien meer bewegende beelden ofsow)
even een vraagje (geen aanval) maar ik heb altijd begrepen dat tv heel slecht is voor de ogen van een baby, of is dat een fabel?
erg leuk alleen weet iemand of je het beeld ook groter kunt zetten als je het op je computer wil bekijken!
Nee het klopt ook al ga je naar de site in het nederlands uiteindelijk kom je dan weer terecht op die engelse site.
Hier ook gewoon via de schotel te zien. Vind het echt geweldig en Cecile ook. In het begin vond ze de Eggbird erg mooi, maar nu toch de liedjes en de combinatie,s maken enzo en Loui,s world is op moment het populairste. En de gewoone filmpjes met kinderen merk ik sinds kort dat ze dat ook mooi vind. Voorheen vond ze dat niet intressant.
het is dus alleen mogelijk om het via het kleine schermpje op je computer te kijken? geen full screen? of ben ik de enige die hier problemen mee heeft?
Sven pitch en potch fan je kan fullscreen krijgen door rechtsonder het filmpje op het vierkantje te klikken! (bij mij staat er heel groot fullscreen naast )
Serlovesang als je digitale tv hebt zoals Digitenne en dat is volgensmij van kpn dan moet je baby-tv wel hebben. Misschien even zoeken.