wanneer klokje rond slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chrissie, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Nog een vraag, vanaf wanneer kunnen kleintjes t klokje rond slapen? Daan is nu ruim 4.5 maand, en krijgt zn laatste voeding rond 20.15/20.30. Vaak slaapt ie dan tot 6.30/7.00 uur.
    Volgens het CB mag ik gaan proberen om 1 voeding te minderen (nu nog 5) en dan de laatste voeding eerder te doen rond 19.30. Ik vraag me af of dat al zin heeft aangezien ie nu al om 6.30 wakker wordt, wordt dat dan straks 5.30 want dat lijkt me dus niet wat...

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik denk dat het heel erg verschilt per kindje wanneer ze het klokje rond gaan slapen.. Demi slaapt sinds ze een maand of 5 is de klok rond..

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Zijn jullie dat gewoon aan t uitproberen geweest, dus wel eerder naar bed of hebben jullie gewacht tot ze smorgens langer sliep. Ik weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken.

4. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hier een dametje dat nu al de klok rond slaapt! Volgens het cb niet erg mits ze allert is en goed drinkt! WIj zijn dolgelukkig, s'avonds voor ons zelf en doorslapen :D

5. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Lynde slaapt ook klokje rond als we haar niet om 22.30/23.00 uur wakker maken. Alleen gaat zij om 18.00/18.30 uur al op bed, dus dat vind ik te lang. Vandaar dat we haar nog een keer wakker maken.

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Toen Pete 4 maanden was, kreeg hij nog 5 flessen. Om 22.30 maakten wij hem wakker voor zijn laatste fles en 's ochtends werd hij dan rond 08.30 wakker.
    Nu is hij overdag wat langer wakker na zijn fles en komen we sinds 2 weken op 4 flessen per dag uit. Zijn laatste fles is dan rond 21.00 (we maken hem uiterlijk 21.30 wakker) en dan slaapt hij tot ongeveer 08.00 a 08.30, dus hij wordt niet echt eerder wakker!

Gewoon een keertje uitproberen, dan weet je hoe je kindje erop reageert.

Ben je al met bijvoeding begonnen? Mijn CB zei dat je beter pas naar 4 flessen kan overstappen als je ook bijvoeding geeft. Anders is het beter om gewoon nog 5 flessen te blijven geven.

7. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee slaapt al ongeveer 2 week het klokje rond van 19.00 uur tot 7.00 uur.

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje slaapt vanaf 5,5 maanden de klok rond.

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Mijn ventje nog niet! Slaapt ook nog niet door! :(

10. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Rick slaapt vanaf dat ie 10 weken was het klokje rond. Hij zat toen op 5 voedingen a 3 uur
    groetjes Anita

11. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ons ventje sliep pas met 10 maanden echt klokje rond. Hij had echt nog steeds die fles van rond 23.00 nodig. We probeerde elke x die fles eraf te krijgen, maar dan werd hij rond 02.00 wakker.... Totdat wij een x zo moe waren dat we in slaap waren gevallen en we alle 3 pas om 07.00 wakker werden! Sindsdien geen late fles meer. Moet wel zeggen dat hij die laatste fles altijd halfslapend dronk. Dus op zich sliep hij wel van 7 tot 7

12. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ben slaapt nog niet de hele nacht door.
    Om 18.30 gaat hij naar bed .na zijn groente hapje en melk en dan slaapt hij tot ongeveer 1.00/1.30 en soms wat langer als hij erg moe is.
    Wij maken hem niet meer wakker om 22.00 maar wachten tot hij komt en in de hoop dat hij een keer door gaat slapen.

Ik denk dat het er wel aan zit te komen want hij heeft al eens door geslapen maar het is bij hem op en af en nu even een periode dat hij niet door slaapt.
    Lijkt me wel heerlijk hoor als hij gewoon het klokje rond gaat slapen.
    Maar ik denk ook dat het per kindje verschild waneer het goed door slaapt.

Voor de rest gaat het prima met mijn kleine man dus niets te klagen hoor.

Groetjes Teddy.

Deel Deze Pagina