Ik loop er al een tijdje mee in mn hoofd. IK denk dat het zo rond 1987 is uitgezonden op een belgische zender. Ik weet nog dat de begintune begon met Rom bom bom bom. En ergens in de begin tune zongen ze: Een aap die kan niet dansen. Meer weet ik niet maar zou heel graag weten welke serie dit was. Wie kan mij helpen? Edit moderator: verplaatst naar De lounge -> Films, televisie en nieuws
ik durf het zo niet te zeggen maar erstaat me iets bij van een circus. ZOu net zo goed helemaal niet zo kunnen zijn ik was nog heeel klein.
Jeetje dat klinkt me idd ook bekent in de oren...maar wat t was....GEEN idee. Zou idd ook eens bij sites als al gegeven kijken. Jeugd sentiment enz
Wat een leuke site! Kreeg me toch even een partij jeugdsentiment Oh, Candy Candy. Wat vond ik dat leuk zeg vroeger.
@mama007: Sorry kan je niet helpen helaas. En ik ben echt zeer t.v verslaafd. Als kind al. Uit welk jaar is het?
Mischien Bollo,Bries en Bondgenoten? http://www.kindertv.net/index.php?optio ... Itemid=422 Geweldige serie vond ik het vroeger,keek er vaak na