Baby 3 weken slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissSol, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hoihoi,
    Puur uit interesse ben ik benieuwd hoeveel jullie baby's van ongeveer 3 weken slapen. Ons meisje is echt een slaapkopje, slaapt echt heel veel, is alleen voor een voeding wakker en slaapt dan weer rustig verder tot de volgende voeding. Alleen vaak smorgens en tegen het avondeten is ze vaak een uurtje wakker en wil ze wel eens wat jengelig zijn, de draagdoek is dan echt super fijn, plus dat ik het dan heel fijn vind om haar lekker bij me te hebben.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn baby sliep de eerste paar weken alleen maar, idd zoals jij omschrijft.maar volgens de kraamverzorgster was dat omdat hij 3 weken te vroeg was

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Toen huilde ze veeeeeeel, 10-12 uur per dag soms. En sliep 's nachts bij mij op mn borst.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wat heerlijk dat ze zoveel slaapt, geniet ervan! En inderdaad haar lekker bij je nemen, daar hebben niet alleen kleintjes behoefte aan, maar moeders ook. :D

Hier sliep zoontje bar slecht op die leeftijd, eigenlijk alleen maar korte slaapjes, hij ging pas maanden later goed slapen. ;)

5. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Wat een verschil in baby's he. Ik ben ook niet gewend dat het zo makkelijk gaat, mijn zoontje had als baby erge reflux en huilde daardoor veel meer en was heel moeilijk met drinken. Ik ben nog steeds verbaast dat ik deze dame zo weer neer kan leggen na de fles en ze weer rustig verder slaapt, mijn zoontje moest minstens een uur omhoog gehouden worden.

6. LizzyWizzy

4 feb 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn meisje van 3,5 week is exact zoals jij beschrijft - een flinke slaapkop :D
    Ze heeft een paar wakkere uurtjes per dag welke ze besteedt met stil rondkijken en mensen aanstaren en haar nekspieren oefenen. Meestal is dit 's ochtends en 's avonds een keer, de rest van de dag komt ze slapend door. Jengelig wordt ze alleen als mama niet snel genoeg is met de borstvoeding en als er krampjes dwars zitten (dat begint sinds deze week te komen). Voor de rest hoor ik haar niet.
    Ze is trouwens met 41+2 geboren.

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha dit! Heeft nooit van voeding tot voeding geslapen. Leek me toen heerlijk :D

Deel Deze Pagina