Hoe gek zijn deze debielen? http://www.telegraaf.nl/buitenland/6330 ... html?p=1,1 onderaan de tekst kun je het filmpje bekijken.
Arm kindje. Hoe het filmpje afloopt zie je gelukkig niet,vond het er maar eng uit zien. Wat een idioten zeg,die zijn geen kindje waard in mijn ogen.
verschrikkelijk zeg dan zijn toch geen ouders die hun baby zo iets kunnen aan doen heb er geen woorden voor xxx
Ik las het ook net... Ik zou dat mijn kind noooooit aan kunnen doen! (En daarnaast ben ik ook wel dierenliefhebster, maar ik blijf liever uit de buurt van slangen)
Heb er geen woorden voor, achterlijke wereld ...... Is zeker weer zo'n gebruik van zo'n land? Stelletje mafketels ...
Bah... ik heb het filmpje niet eens afgekeken... De haren gaan me recht overeind staan! Stelletje idioten!
jeetje dit is toch echt te erg voor woorden voor de baby vind ik het ook erg maar bedoel hoe gestoord ben je als je je eigen baby daaraan bloodsteld . maar wat ik ook erg zielig vind is dat de bek van de slang dicht genaait is en dat de giftanden verwijderd zijn dan denk ik mensen laat dat beest met rust het is ook een levend wezen lijkt me erg pijnlijk voor die slang. en gewoon uit de buurt van de baby houden pfffff is dat zo moeilijk
Ik vind het voor het kind vreselijk! Bah zieke ouders. Maar ik vind het voor die slang ook zielig hoor! Ik bedoel: giftanden trekken en de bek dicht naaien... Sorry hoor, maar die slang moet ook doodsbang zijn?! Jeetje wat heb je idiote mensen zeg!
Sorry ik zou hier z'n filmpje niet plaatsen, wat heb je er in hemelsnaam aan? Heb hem dus ook NIET gekeken.