Ik heb ze, leuk om te combineren met een spijker shortje met een (witte)maillot, ervan uit gaande dat je een meisje hebt? of natuurlijk een spijkerbroekje met een truitje/vestje, ook leuk
Heb een zoontje ja haha.. Ja klopt dacht ook dat het wel met veel kan. Maar was nu toch even denken. Heb een heel leuk tuinpakje van levis en een ruiten blouse waar ze leuk bij passen maar verder.. Ze kunnen wel gewoon voor een jongen toch ? Heb niet de standaard maar de ugg lil chuck en ugg Boo deze vond ik wel kunnen voor een jongetje
uuh nee.. voor een jongen zou ik ze nooooit kopen voot een meisje ook niet, maar eerder als voor een jongen!
Ik had ze jaren geleden ook voor mijn zoontje hoor. (Hij is bijna 6) Als je de cognac kleur hebt kunnen ze bijna overal bij. Hup spijkerbroekje aan en die schoenen aan. Geweldig!! Mijn zoontje had zelf vorige winter ook de normale kinderuggs hoor en ik vind ze super leuk staan ook bij jongens.
Ik vind ze ook superleuk voor een jongen en overweeg er te kopen Mij lijkt juist makkelijk te combineren!