Kledingadvies gevraagd!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lootje, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Hoi meiden,

Nu we na een zoontje trotse ouders van een dochtertje zijn geworden sta ik ineens voor heuse dilemma's wat kleding betreft :p. Ik kom er maar niet uit, dus jullie advies gevraagd!
    Zie de foto. Ik moet nog een legging/maillot hebben voor bij deze drie jurkjes, welke kleur zouden jullie aanraden? En waar koop je zo'n legging/maillot? Ik ben al bij de Prenatal, Zeeman en V&D geweest, maar daar dus niet geslaagd.

Jullie reactie is erg welkom!

Bijgevoegde bestanden:

2. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    De Lief jurkje daar kun je een bij passen legging halen bij v&d. Heb het ook voor mijn dochtertje gehaald alleen dan zonder die versieringen.

3. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Hema?

4. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Bij de Hema hebben ze een aantal verschillende kleuren leggings, voor maar 3 euro!

5. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ja bij de Hema ben ik ook geweest, maar daar hadden ze alleen grijze, witte en hardroze leggings. Vond ik niet helemaal passen. Maar wat voor kleur denken jullie dat leuk zou staan bij de jurkjes?

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    bij het lief jurkje kan je een rode legging doen, bij het grijze/zwarte jurkje een grijze of zwarte legging? die kleur blauw zul je namelijk niet makkelijk vinden en bij die lichtroze zou je een paarse of grijze kunnen doen. zit allebij in de print voorop.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ik ga voor leggings naar de zeeman en maillots bij de hm. Ik heb standaard licht-roze, witte, donker roze, blauw, paars, grijs en bruine maillots en leggings. Zo heb ik verschillende kleuren bij verschillende jurkjes. Ik heb niet standaard setjes maar mix en match :)

8. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Leuke jurkjes zeg! Waar zijn die onderste 2 van? Is de linker van Name it?

Voor maillots ga ik naar de H&M of hema. Grijze of roze passen wel snel ergens bij.
    Lief heeft inderdaad vaak setjes. Ik heb vandaag nog dezelfde kleur roze legging gezien.

Maar lastig is het soms hè? Ik heb het soms met sokjes. Ik heb nu voor mijn dochter een heel leuk setje van Z8 met een fel oranje broekje. Wat moet daar dan onder?

9. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
  10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bij de zeeman hebben ze offwhite maillots met hartjes in de stof (dus niet er op geprint in andere kleur). Dit zou er wel mooi bij staan denk ik.
    Ik slaag sowieso vaak bij zeeman voor leggings of maillots en die passen overal wel bij!

11. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Bedankt meiden! Ik ga volgende week maar eens met de jurkjes naar de stad om nogmaals te kijken of ik wat kan vinden.
    Weet iemand waar ze rode maillots verkopen?
    Pff ik heb een beetje spijt van het lief jurkje, ik vind zo'n bijpassende legging helemaal niets, het jurkje is al best druk, dan wil ik een neutrale maillot eronder, maar ja, das dus lastig ;)

Ja het tuniekje is van Name it. En het andere jurkje van Mexx. :)

12. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik ben zo'n moeder die bijna niks bijpassend heeft 😁.
    Ik zou heel makkelijk een lichtgrijze of antraciet maillot eronder doen.

Ps. voor leggings zweer ik bij Next! 3 pond, ze blijven mooi en zitten mooi.
    Ik bedoel dan degene met een randje aan de onderkant.

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou onder het lief jurkje juist een blauwe legging doen. Het roze jurkje een donkerroze legging of dat paarse wat erin zit en het gestreepte jurkje kan eigenlijk alles wel onder

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Bij de eerste jurkje zou ik in deze tijd van het jaar een rode of blauwe legging of maillot doen. In het voorjaar vind ik wit ook leuk. Bij het tweede jurkje een donker paarse legging of maillot (of is het blauw, de kleur van het bloemetje?). En bij de laatste een blauwe (maar lastige kleur, denk ik) of anders zwart.

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Misschien gewoon online bestellen? Bv. Bonnie Doon heeft rode maillots.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Zou bij t lief jurkje indd blauw doen! Andrrs krijgt het denk ik hoog zuurstok gehalte..

Deel Deze Pagina