welke maat baby uggs? me zoontje is nu 10 wk maar welke maat zou die nodig hebben S of M?? vanaf oktober
Welk model van UGG Australia? Onze dochter is bijna 9 maanden en maat S is nog een kilometer te groot volgens mij kan ze die pas aan als ze 1,5 is ofzo Dochter heeft de UGG Erin: (Gewoon de echte van UGG Australia, oa bij de Bijenkorf, de laten vallen dus superrrr ruim)
Zie net dit op de Bijenkorf website bij de UGG Australia Maattabel UGG: Maat XS : schoenmaat 15/16 Maat S: schoenmaat 17/18 Maat M: schoenmaat 19/20 Maat L: schoenmaat 22/23 De baby UGG Erin is alleen in S en M te verkrijgen.
0ke ja die bedoelde ik Erin... ik wilde eerst maat M bestellen maar het lijkt me idd te groot en voor die prijs wil ik wel dat ze passen
Ja, onze dochter ligt iets onder het gemiddelde qua groei en die past die S die wij hebben denk ik pas met 1,5 jaar Ze kan nu met 2 voeten in 1 UGG bij wijze van
Had ze voor onze zoon gekocht maat S maar past ze nu met bijna 1 jaar niet meer en heb ze dus uiteindelijk iet gebruikt
Ik heb ook de Erin in het zacht roze gekocht met haar geboorte. Maat S. Ze is nu een jaar, maar kan ze nog steeds niet aan. Hopelijk deze winter.
Ik had xs, had ze aan met 9a10 maanden, maar zet je telefoonnummer erin! Ze hebben heeeeel snel door hoe ze uitmoeten, dus de linker is verdwenen.... (Na drie keer dragen )
Heel schattig maar heb vaak gelezen dat ze pas passen eer ze lopen en dan is het 10x niks. Ik had vanaf een maand of 4-5 nep uggjes van de prenatal in maatje 16. Simpel grijs net zo schattig en net zo warm maar maar 8 euro ipv tig