x adventure duowagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sandana, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo,

ik wil voor de x adventure duowagen gaan, ik zag een quick silver.
    Ik heb dadelijk een dreumes en een baby te vervoeren ;)

Alleen het babynestje ziet er zo raar uit. Kent iemand deze wagen?
    Is het een go or no go?

alvast bedankt

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ga inmiddels naar een koelstra duowagen kijken... de adventure gaat niet door ivm het nestje en het rommelige uiterlijk.
    Iemand daar ervaring mee?

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen ervaring met de xadveture en dat is een prima ding. Mn moeder heeft een zo goed als nieuwe voor 50 euro van marktplaats af geplukt. Rijd lekker, goed wendbaar. Babynestje is een handig ding. Ze liggen er prima in.

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik heb de koelstra flexxo twin (oude model), ik ben er superblij mee!

5. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Hier hetzelfde probleem. Ik wil er graag eentje waar ze achter elkaar zitten. Anders is het zoon breed ding. Iemand tips welke ik moet nemen?

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb de koelstra gekocht. Het is een groene, niet mijn smaak maar goed. Verder was er weinig te koop dat niet zo duur was en toch goed.
    Ik wilde perse een wagen dat de kindjes naast elkaar zitten, dat is wel zo gezellig.

Deze is het (alleen niet mijn wagen, puur om te laten zien), hebben hem voor 200 gekocht. Nieuwprijs was ruim 800 euro. Met regenhoezen erbij en twee buggy warmtezakken voor de winter (hoe heet dat ook alweer, haha).
    Koelstra flexxo twin kinderwagen! perfecte staat! - Te koop | Tweedehands.nl

Alleen is het wel een gefrunnik en gedoe met buggyzitje eraf halen of erop zetten. Maar dat is gewoon even de wagen kennen. We zijn nu de mura 4 gewend en dat is alleen maar klik en klik. :)
    Verder wel een echt wiegje, dat vind ik fijn. En onder zit een boodschappenmandje, ik heb er nog een netje bij en achter elke buggy zitten nog opbergzakken. Erg fijn!! Opbergruimte genoeg.

Deel Deze Pagina