Baby uit hete auto gered Rønne - Een Duits stel dat op vakantie in Denemarken was, heeft een drie maanden oude baby achtergelaten in een snikhete auto. De ouders gingen zelf de kroeg in. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Voorbijgangers merkten de huilende baby op en schakelden de politie in. Net toen agenten bij de auto waren, kwamen de Duitsers terug. De baby had een uur in de wagen gelegen. Een arts heeft de baby onderzocht. Het zou weer goed met het kind gaan. http://www.telegraaf.nl/buitenland/4541782/__Baby_uit_hete_auto_gered__.html?cid=rss wanneer stop dit tjonge jonge zeg:x
Ongelofelijk. Na alle verhalen in de afgelopen jaren zou je toch denken dat men beter zou weten. En dat alleen maar omdat papa en mama naar de kroeg willen.
mij god wat is dat nieuwe mode? je leest zo vaak , wat bezielt mensen toch , en dan nog in een andere land op vakantie ,arme baby's met zulke ouders
na zo veel ongelukkig het afgelopen jaar over vergeten babys die omgekomen zijn in een te hete auto moet je toch beter weten. zelfs met alle ramen open is er amper zuurstof te vinden in een auto als het warm is pfff. van zulke ouders wordt ik echt doodmoe. afnemen van de ouders is de enige optie, als ze hier geen gevaar in zien zijn ze niet toe aan het ouderschap.
Wie laat er nou SOWIESO, of het nou bloedjeheet is of niet, een baby (en van mij part zelfs kinderen onder de 8 jaar o.i.d.) in de auto liggen/zitten?
Idd .. Ik snap ook sommige moeders niet die dan de kinderen in de auto laten zitten en dan zelf bv de supermarkt in gaan om boodschappen te doen .. dan krijg je zo'n antwoord '' ja maar ze liggen te slapen '' .. NOU EN ! dan maak je ze wakker kijk wat er kan gebeuren .... al haal je maar een pakje sigaretten dan neem ie toch je kind mee ...
Misschien een beetje een vreemde vraag...maar halen jullie je kindje ook uit de auto als je hebt getankt en je moet betalen. Nu tank ik bijna altijd bij onbemand benzine station. Maar af en toe bij een shell hier in de buurt, nu is dit ook een klein tankstation, ben altijd meteen aan de beurt en ik kan haar vanaf het tankstation zien.
Als ik ga tanken en mijn zoon zit in de auto laat ik hem meestal wel even zitten. Zet de auto voor de deur van de pomp neer en loop vlug naar binnen.
Sorry, maar zulke mensen moeten geen kinderen krijgen.. Waar is de Kinderbescherming in die gevallen? Die zijn ook zo nalatig ik zag op tv dat ze een keer pas 5 MAANDEN na de melding actie ondernamen
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn hoofd dat dit gebeurd... Dan is er ergens echt iets mis met de ouders. Net als die berichtjes dat mensen door hectiek vergeten zijn dat hun eigen kind nog in de auto zit [vorig jaar België?]... HUH?
Ook ik tank bij een onbemand benzinestation meestal maar soms komt het ook voor wel eens voor dat ik bij een normaal tankstation tank. Misschien ben ik wel overbezorgd wat dat betreft maar ik haal mijn dochtertje er uit en neem haar gewoon mee, het zou me geen lekker gevoel geven om haar alleen in de auto te laten, al is het maar voor een paar minuten. Ik haal me allerlei dingen in mn hoofd dan: ze zou maar meegenomen worden door een of ander gek (ruitje is zo ingeslagen, of er zou maar een auto achterop knallen of weet ik veel wat en ik zou het zien gebeuren..pff moet er niet aan denken.
Mijn kind blijft nergens alleen achter. Vind het zo onverantwoord als ouders dat doen! Als ik bij een benzinestation tankt die onbemand is dan haal ik hem er niet uit, want ik sta er naast dus dan is hij niet alleen vind ik.
O ik kan hier zo geen begrip ofzo voor opbrengen... wat bezielt die mensen, kind zit te stikken in die auto en pa en ma zitten lekker aan een koel drankje:x:x:x
ik snap ook niet dat mensen dit doen Kijk dat je gaat tanken en ff snel gaat betalen is anders maar om nu te gaan drinken :x Heb keer op vakantie meegemaakt: klein kind was hele tijd met de lift aan spelen en kwam ineens onder de lift terecht en ouders zaten doodleuk aan de bar te drinken (binnen ergens en kind was buiten) en dan pa ook nog kwaad zijn op dat jochie snap zo'n mensen niet dan let toch zelf op je kind Pff zo'n mensen vind ik niet dat kinderen verdienen!
Vind ik ook zo moeilijk... ik laat haar zitten, maar pfff sta wel te stressen even en voel me er heel ongemakkelijk bij, haal me gelijk vanalles in m'n hoofd.
Achterlijk. Ik hoop inderdaad dat de ouders hun kind niet mee hebben gekregen of in ieder geval onder toezicht worden geplaatst. Je kind achterlaten om in de kroeg te kunnen zitten... Belachelijk! Ik zou trouwens mijn zoontje altijd meenemen als ik bij een tankstation zou staan en ik zou moeten betalen. Vanaf een bepaalde leeftijd niet meer, maar kan zo niet zeggen welke leeftijd dat precies is.
ik neem mijn kind altijd mee uit de auto als ik ga betalen met tanken, dan laat ik de maxicosi zitten en neem ik haar op mijn arm.
Ik heb hier ook wel eens over nagedacht... ik heb het nog nooit gedaan, maar het zal toch een keer voorkomen, lijkt mij. Zoals Athina het ook zegt... ik zou me daar heel ongemakkelijk bij voelen...