Hoi! Ligt het nou aan mij of zijn er wel erg veel zwangerschappen, babies en aanverwanten op tv? Zo ongeveer iedere keer dat ik tv aanzet gaat het over zwanger zijn, zwanger worden, bevallen, babies, vruchtbaarheid, de keuze voor kinderen, enz. Sinds dat mijn vriend en ik deze maand hebben besloten er voor te gaan, gaan bijna al mijn series gaan ineens over kindjes, reclames over kindjes.. er gaat geen avond voorbij zonder 3 zwangere vrouwen... Ik wordt volgens mij een beetje raar. Gaat dit de komende maanden wel over?
whahahahahah dat is niet anders als normaal hoor. Alleen zijn jullie er nu mee bezig en valt het meer op! Had ik ook, net zoals toen ik nog stiekem rookte. Ineens zag je overal mensen roken op tv enzo hahahaha
Dat denk ik ook, dat jullie er meer op letten! Want mij was 't tot nu toe nog niet opgevallen (al ben ik er de laatste tijd wel heel veel mee bezig).
Echt? Het dus in mijn hoofd, dat dacht ik al wel Ik wordt echt niet goed mezelf, het lijkt wel of er ineens een knop is omgegaan... van normale werkende vrouw naar een op kindjes belust dwangneurootje. Mijn vriend snapt het ook niet allemaal meer Maar goed... volgens mij ben ik overtijd, dus wie weet... of misschien juist door de spanning niet ongesteld. In ieder geval, alle mededwangneurootjes veel succes!! (en bedankt voor het reageren!)
Oh en Linda, ik bekeek je profiel even... alvast gefelicteerd met je verjaardag! Ga je wat leuks doen?
Dat komt echt omdat je er mee bezig bent! Dat is ook als je een bepaalde auto mooi vind of zo die kom je dan ook ineens heel veel tegen net of heel nederland er in rijdt
Haha, ja, dat klopt ook wel, en het is natuurlijk ook een vrij algemeen onderwerp. En bovendien dat krijg je als je 90210 volgt (ze hebben geen schaam-smiley...). Misschien moet ik maar niet aan beginnen, eerst maar eens goede smaak ontwikkelen
Kan me nog herinneren dat ik positief testte (13 december), 's avonds keek ik naar "Kinderen geen Bezwaar" en in die serie testte Julia ook positief. Vond dat zó raar, zo frapant! Maar je bent er zelf mee bezig, dus dan let je er meer op...
dat heb ik ook en in mijn omgeving is ook ineens iedereen zwanger eerst is mijn nicht bevallen, par dagen erna mijn zusje, mijn oudste zus is op mijn verjaardag uitgerekend, de zus van mijn man loopt bijna gelijk aan mij en van de week hoorde ik dat de zus van mijn net bevallen nichtje ook zwanger is.. op straat is (lijkt wel) iedereen zwanger en idd ook op tv.
het lijkt wel of heel nederland zwanger is overal waar ik kom zie ik veel zwangere vrouwen ook als ik aan het shoppen ben zie ik alleen maar zwangere vrouwen zelfs me vriend ziet ze overal en die denkt dat ie gek aan het worden is haha.. ik vind het wel grappig
Toen wij ervoor gingen nu een jaar geleden zag ik ook overal op tv en in de stad enzo baby's en zwangeren. En ook toen ik zwanger was viel het me heel erg op, maar dat komt idd gewoon omdat je erop let. Wij hadden het toen we onze auto vorig jaar kregen citroen c1 eerst letten we er niet op en nu zien we hem overal omdat je erop let
Ik had ooit verkering met 'n trombonist en spontaan zag ik toentertijd overal mensen met trombonekoffers rondsjouwen... Het is maar waar je mee bezig bent. Ik zie nu ook overal zwangere dames...