Baby uit hete auto gered

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een mafkezen, de ouders van dat kind. Ze had wel kunnen stikken!

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja ik zal mijn kind altijd mee nemen .. Ik laat hem nergens alleen zitten vind dat niet kunnen ... dan maar ff moeilijk doen met er in en er uit, ik zou het mezelf nooooooooit kunnen vergeven als er iets met hem zou gebeuren ...

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *zucht.... een hele diepe zucht*
    Leren mensen het dan nooit? Stelletje.... (vul maar in).... Zorg dan voor oppas als je zonodig de kroeg in 'moet'.... *zucht nog maar ff eens*

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

M'n man heeft vorig jaar ook meegemaakt dat een kindje op de parkeerplaats van een ziekenhuis in een loeihete auto zat (dag als vandaag). Gelukkig kon de auto open van buiten en hebben ze het kindje bij de balie afgegeven. Echt, hoe stom kan je zijn, stel dat hij en zijn collega het niet opgemerkt hadden.

En jeej, om de kroeg in te gaan... :( Sommige mensen zouden echt geen kinderen moeten krijgen.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

stelletje achterlijken.. een uur lang! om naar de kroeg te kunnen gaan..
    arme baby, hoe zou dat er bij hen thuis aan toe gaan?

ik zag laatst Oprah en daar was een vrouw in de boeien geslagen omdat ze 10 meter vanaf haar auto (waar de baby in zat) een brief wilde posten.
    Dat vond ik zelf een beetje te gek,
    maar langer dan een paar minuten vind ik echt niet kunnen.

6. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Nu vind ik dat voorval in Amerika een beetje overdreven... maargoed er kan natuurlijk wel heel veel gebeuren in tussentijd. Ik denk als je auto wordt aangereden en je kindje zit er nog in, je het jezelf nooit zal vergeven.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heet weer of koud weer ik vind het zoiezo not done om je kindje alleen in de auto achter te laten als ik moet tanken wacht ik wel tot de avond en effe alleen rij (ik zorg dat ie altijd vol is overdag is zoiezo een aanrader) of ik ben met mijn moeder of zusje of vriendin en die blijven dan even zitten, ik ben zo bang dat ze me kindjes zouden meepikken of als ze mijn auto jatten en hun zitten erin, ik heb ook altijd mijn deuren op slot als ik rijd (anti car jacking zeg maar) bij de vorige auto had ik dat niet en elke keer bij een stoplicht werd ik nerveus..

Mijn man kan hier echt slecht tegen wij hebben ooit ook eens in twijfel gezeten wat we moesten doen, in de auto naast ons zat geen mama maar wel 3 kindjes (waarvan 1 nog in de maxi cosi en de andere 2 in grotere autostoeltjes maar niet ouder als 3-4 jaar) wij hadden onze boodschap gedaan en de auto stond er nog steeds (ik denk 10 minuten ofzo) dus wij gewacht na 25! minuten kwam er een mama aan ze was bij de kapper geweest! mijn man heeft ze helemaal de huid volgescholden, het is dat niet warm was en het raam op een kier stond zodat we konden praten met de kleintjes en wisten dat het goed was anders had ik gewoon raam eruit geslagen en ze eruit gehaald (schijt aan was de politie dan zegt die kindjes moeten voorgaan)
    Die mevrouw was nog beledigd ook wie wij wel waren om haar zo te les te lezen, NOU bezorgde mede-ouders die WEL het beste met uw kind voorhebben...

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Daarom tank ik ook altijd bij een 24 uurs station als ik Marin bij me heb.
    Hoef ik niet naar binnen , kan gewoon met de pinpas betalen..

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Vind dit wel een beetje overdreven. Ik ga echt geen boodschappen doen als mijn kleine in de auto zit maar ff tanken lijkt me geen probleem.
    Zal ook wel moeten, manlief werkt meestal 's avonds dus dan kan het ook niet.
    Doe wel altijd deur op slot als ik ga tanken.

10. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik had haar gezien bij dr Phil, dat was echt extreem overdreven. (vond dr phil zelf ook) Ze stond letterlijk naats de auto, en kon constant de baby zien.Het was ook helemaal niet warm ofzo, het kindje (van 2 jaar oud) sliep lekker in het autostoeltje. De vrouw was alleen uit de auto gestapt zodat het andere kindje een munt in een collecte-busje kon stoppen.

En toen ze na die minuut terug kwam bij de auto (die ze dus al die tijd kon zien) ging een stadswacht op haar flippen en de politie bellen. Vervolgens kwam de vrouw in voorarrest enzo, mocht ze al die tijd haar kind niet zien...?!?

Dat is het andere uiterste dus... Maargoed, ik kan het ook echt niet begrijpen dat er nog steeds mensen zijn die hun baby op een warme dus uren in de auto laten zitten?! Die mensen zijn blijkbaar echt niet in staat om een kind te verzorgen, aangezien ze geen risico's in kunnen schatten...

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

De vrouw was ook niet aan het tanken ;) Ze ging naar de kapper en was zeker een half uur weg.

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik snap dit soort mensen echt niet
    dan moet je wel een enorme plaat voor je kop hebben

13. lalleman

lalleman Actief lid

9 jan 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    chemische castratie voor dit soort mensen is de oplossing :(
    snap niet dat dit zo vaak kan voorkomen zeg

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wat een idiote mensen heb je toch ook...om de kroeg in te gaan. Snap die mensen echt totaal niet...

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeetje wat een idioten zijn er toch op de wereld...
    wat sneu voor het kindje, moet er niet aan denken dat er iets gebeurd zouzijn...

Deel Deze Pagina