Thomas Berge eerste BN'er met Mexicaanse griep

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Amsterdam - Thomas Berge heeft de Mexicaanse griep mee terug genomen na tien dagen feesten in het Spaanse Salou. Donderdag bleek dat de test die woensdag bij de zanger gedaan is positief is. Direct is de zanger in quarantaine geplaatste en mag tien dagen geen contact met mensen hebben.

Tegen RTL Boulevard zei Thomas "Je gaat gewoon op vakantie, je gaat iedere dag uit tot een uur of zes. Je hebt dus een heel onregelmatig patroon. Toen ik terug kwam dacht ik dus dat het daaraan lag. Bij het telefonische consult werd ook steeds specifiek gevraagd naar mijn lichaamstemperatuur, maar ik had geen koorts. Helaas heb ik dus wel de Mexicaanse griep, zo bleekt dus vandaag. Die ziekte interesseert me dus niets, maar de optredens die ik moet afzeggen dat vind ik erg".

Alle optredens voor het komende weekend worden geannuleerd, Thomas is herstellende en alle optredens na het weekend gaan vooralsnog gewoon door zo laat zijn management weten.

Bron: blikopnieuws.nl

2. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah,wel jammer van ze concerts !
    Hoop dat hij snel weer beter is

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Vast niet de laatste..

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Of ie nou Thomas Berge of Piet Jansen heet, lekker boeiend. In ieder gun ik een snel herstel!

Salou is gewoon slecht. :D Volgens mij neem je daar niet alleen de Mexicaanse griep van mee :p

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

:D hahahahahhaha

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Hahaha! Melloncollie!

7. Moonfairy