baby uit kinderstoel gevallen :'-(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beertje1987, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jeetje schrikken zeg. Zulk soort dingen gebeuren helaas, maar nooit leuk.
    Sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk hebben jullie snel uitslagen.

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ojee hoe is het nu? Ik hoop zo voor je dat alles oke is!

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Sterkte. Hopelijk zijn jullie alweer thuis met zijn allen!

4. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Jeetje! sterkte hopelijk is er niks ergs :(

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    He meiden dank voor jullie mee levende reacties.

Uit de ct bleek toch dat mijn lekkere mannetje een schedelfractuur heeft opgelopen. Hij moet nu een nachtje in het zkh blijven ter observatie. Gelukkig zien zijn hersenen er zelf goed uit en zit de zwelling met name aan de buitenkant. Ik mag bij hem blijven vannacht en ze gaan hem om de twee uur wakker maken.

Ik hoop ontzettend dat het zo blijft en dat alles vanzelf weer geneest. Morgen horen we meer. Mijn moederhart is gebroken, en dat op een eerste moederdag.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Och jee, wat naar! Sterkte!!!

Hier nét zo'n inventieve worm. Ik zette hem in de eetstoel en liep naar de keuken om een lepeltje te pakken voor zijn avondeten; kwam terug en kon hem nog net opvangen. Stomme tuigjes :x Hij heeft door hoe hij die driepuntsgordel los krijgt en hij kan er zo onderdoor glippen. Nu waak ik dus als een havik over hem heen wanneer hij in die stoel zit en gaan we binnenkort een andere stoel kopen. Irritante dingen; je zou er haast een vangnet onder willen maken!

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een hele dikke knuffel:(
    Hopelijk verloopt alles goed en mogen jullie snel met een gerust hart naar huis.

8. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Agossie, als ik bedenk wat voor stuiterpartijen die van ons zonder grote schade heeft doorgemaakt...en dan overkomt je zoiets op een eerste dag..verschrikkelijk. hopelijk hersteld hij snel...en dit maakt je echt geen mindere moeder! Ze zijn soms zo razendsnel, hoe vaak ik en andere moeders van dit soort klauteraars al niet een paar jaar van hun leven kwijt zijn geraakt door dit soort acties die dan net goed gaan...pffffff

Heel veel sterkte! En...als je iets niet vertrouwd...ook al ligt hij nu in het ziekenhus, trek aan de bel...met je moederinstinct is niks mis!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb altijd overal gehoord en gelezen dat je een kind niet alleen in een kinderstoel moet laten zitten, ook mét tuigje. Dus ook met een andere kinderstoel zou ik er zeker wel altijd bij blijven. Maar goed, een kindje van mijn nichtje was een keer zo boos (ze was 10 maanden geloof ik) dat ze met stoel en al achterover viel en dat was volgens mij een prima stoel.

TS, succes met je kleintje! Wat een schrik en toch nog best heftig letsel, hoop dat het netjes geneest!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij zakt ook snel onderuit dus de stoel is sowieso niet goed (genoeg). We hebben er eentje op het oog met zo'n vaste scheiding voor de benen ertussen in plaats van alleen een tuigje/gordeldinges. En natuurlijk een betere gordelbeveiliging; dit is gewoon klik en klaar - maar wij dachten dat 'klik en klaar' nog wel te moeilijk zou zijn aangezien meneer niet eens zelf zijn fles vast kan houden en zijn speen soms nog achterstevoren in zijn mond kon doen. "Dat loopt zo'n vaart niet", dachten wij, en gaan dan even die 5 meter afleggen, lade open doen, lepeltje pakken, lade dicht doen en lopen weer 5 meter terug. En ja, ik geef het eerlijk toe, dat was een verkeerde gedachte, daarom gebeurt dat nu ook niet meer ;)

11. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Oh jeetje. Dat is schrikken zeg! Wat goed dat je toch voet bij stuk heb gehouden om bij de HAP/HA langs te gaan! En wat heb jij een sterk ventje zeg dat hij ondanks een schedelfractuur toch nog vrolijk is! wat een knappert! Hoop voor je dat hij snel weer helemaal de oude is. Heel veel sterkte en gelukkig ben je lekker bij hem!

12. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Oh dat is schrikken meid heel veel sterkte hoor!

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jeetje schrikken hoor. Hopelijk mogen julloe snel weer naar huis. Hoe is de nacht gegaan?

14. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg! Heel veel sterkte!
    En wat ontzettend goed dat je toch nog een keer de hap hebt gebeld en hebt aangedrongen, zo zie je maar dat jouw moedergevoel echt klopt, jou valt niets te verwijten hoor!! Kindjes vallen nu eenmaal, en in dit geval heel ongelukkig, dat had je niet kunnen voorkomen.
    Sterkte!!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje wat goed zeg, dat je toch weer contact opgenomen hebt met de hap!
    Heel veel beterschap!!

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje meid dat is wel heel erg schrikken.
    Goed dat je je moedergevoel hebt gevolgd.

Heel veel sterkte!!

17. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Jeetje dat is schrikken zeg.
    Hoe gaat het nu met je mannetje?

Ik hoop dat jullie HAP er een goede lering uit trekt!

18. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Oh meid wat heftig! Gelukkig mag je bij hem blijven. Goed dat je door hebt gevraagd!!!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ach, jeetje! Heel veel sterkte :(
    Zo zie je maar weer, dat je altijd je moedergevoel moet volgen..
    Hopelijk knapt hij snel op!

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Dank jullie wel!

Gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Vannacht is goed gegaan en meneer heeft ondanks de neuro controles goed geslapen. De breuk heeft geen schade aan gericht in de hersenen. We moeten voor de zekerheid nog een nachtje blijven omdat het protocol 24 uur observaties voorschrijven en dat zou betekenen dat we om 22.00 naar huis mogen.

Iets minder leuk is dat we geen kant op mogen omdat mijn man waterpokken heeft. We zitten dus in strikte isolatie :(

Deel Deze Pagina