hoi beertje ik had je berichtje gelezen op facebook, bahh dat is schrikken zeg, en dan het feit dat ze je zo makkelijk hebben afgescheept gelukkig stond je op je strepen. wel fijn te lezen dat hij er niets aan overhoud maarja dat verzacht de schrik niet.
Ik hoop dat jullie HAP er een goede lering uit trekt![/QUOTE] haha nee hoor, dat doen ze niet, dit is precies de reactie die ik verwacht van een hap, helaas
reageer niet zo heel vaak meer hier op zp maar ben blij dat ik dat in jou geval wel heb gedaan, sterkte!
Jeetje wat schrikken zeg! Had dat niet verwacht toen ik je post las eigenlijk. Heel veel beterschap en sterkte!
Wat schrikken zeg! En wat een flut HAP. Zou woest zijn... Een kindje willen ze toch sowieso altijd even zien? Nou ja, niet dat dat überhaupt iets betekent, want wij zaten gister ook bij de HAP. Kind koorts, voelt zich niet lekker. Alleen eventjes naar zijn buik geluisterd en constateerde een buikgriep. Niks geen metingen, vochtgehalte, oren bekijken. Niets. Bij thuiskomst had hij al 40 graden koorts en vraag me nu gewoon de hele tijd af; stel dat het al 41 graden was bij de HAP en ze hebben het niet eens gecontroleerd... pfft. Zometeen dus maar voor een second opinion bij mijn eigen kinderarts. Sterkte met je zoontje en hoop dat hij snel opknapt!!