nu klink ik misschien heel gretig maar hebben jullie nog tips voor een beetje een niet al te dure kinderkamer is niet dat ik niets over heb voor ons manneke maar sommige beddenzaken vind ik qua prijs kinderkamer een beetje uit de hand lopen
thanx vd tip alvast maar hebben ze daar ook leuke kinderbedden ons manneke is pas 1.5 maar ben wel al aan het rondkijken
Oude meubelen op kopen voor een klein bedrag en daar iets leuks mee doen..schilderen enzo. Maarja, gaat wel een hoop tijd inzitten. Anders zou ik gewoon op marktplaats rondkijken.. succes
Ik koop alleen een meegroei bedje van bij de Ikea. Heeft de oudste ook lang in gelegen. De klerenkast is nog steeds die van de babykamer. Maar ook die hebben ze bij Ikea.
Meubeltjes hoeven niet veel te kosten. Denk aan Ikea en MP. Vind het meeste geld gaan naar vloer en verf en ook wel gordijnen als je iets speciaals in gedachten hebt.
Ik heb bij karwei de meubels Dennis van Woood gekocht voor de nieuwe kamer van zoonlief. Met (keuze)korting van 20/25%. Babypark heeft deze lijn ook maar gaat niet mee in de korting.
Mijn zoontje is net over naar een grote jongenskamer. Ik heb een eenpersoonbed van 25 euro bij de ikea gekocht en een kledingkast bij de kwantum. ,eer meubels heeft hij niet nodig. Naast het bed staat mijn oude nachtkastje en meer meubels, en zijn speelgoedkist staat boven. Meer heeft hij niet nodig.
misschien via facebook de verkoop hoekjes uit je omgeving in de gaten houden of anders de kringloopwinkel? misschien vind je iets leuks en met een likje verf ziet het er vaak alweer heel anders uit