Baby-uitzet bij een meisje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Artife, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Laatste 2 :D

Bijgevoegde bestanden:

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wow, mooi hoor!!!

3. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Marijcha!!! Wij hebben ook ongeveer dezelfde kleuren:) vind het erg mooi!

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Marijcha: leuke kamers, leuk die kleurtjes!

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Bedankt! Lijkt veel op dat pipbehang, alleen is dat veel duurder ;)

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Vraagje, hoe kom je aan zo'n wandbord? Ik heb het wel eens vaker gezien maar geen idee waar je zoiets kunt kopen :)

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
  8. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wat een leuk topic dit! En wat een leuke spulletjes en kamertjes allemaal!

Wij weten sinds vorige week dat we een meisje krijgen, dus ben al helemaal losgegaan met shoppen :D :)

Maar nou vroeg ik me af; wat haal je nu in welke maat? En hoeveel haal je daarvan? Oké, de zachte pakjes in maat 50 en 56, maar hoeveel? En haal je vanaf maat 56 ook al voorzichtig kleertjes die lekker zitten?

Ik heb totaal geen idee hoeveel ik van alles moet kopen, ik ben bang dat ik veeeeel te veel koop! :p

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Fizzy, van dochter weet ik nog dat teveel eigenlijk niet snel kan ( oke er zijn uitzonderingen :p ) maar dochter gaf bijvoorbeeld veel melk terug en had wel eens 3 pakjes op een dag aan.
    en dan hadden wij ook nog echt verschil in kleertjes voor overdag en slaappakjes voor de nacht

ik had geloof ik toen 5 pakjes maat 50 en 10 in maat 56, maar dochter was klein dus heb na de geboorte nog wat 50 bijgekocht

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik ben zelf geen fan van boxpakjes/ dingen uit 1 stuk.. Koop die dus ook niet.. een lekkere legging broekje met een shirtje zit namelijk ook prima..
    Ik heb in maat 56 ook al een paar jurkjes en rokjes.. vind het vooral gewoon heel schattig :)

En teveel kopen.. ach.. het is maar wat je TE veel noemt :) :D

11. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Vandaag 2 verschillende "pakketjes" kleding gescoord via marktplaats..

1e pakket
    - lief! jurkje blauw met hartjes
    - lief! shirtje roze

2e pakket
    - shirtje Lief! (roze streepjes)
    - shirtje Mexx (mint groen)
    - shirtje Name-It (paars/lila)
    - shirtje Z8 (roze met strik achtig ding)
    De paarse van Name-it is niet helemaal mooi meer (klein beetje verwassen) en de roze van z8 is niet helemaal mijn stijl.. maar die kunnen mooi als reserve shirtjes in de kast liggen.. Het ging mij voornamelijk om het lief! en MEXX spul en dat ziet er nog geweldig uit.

Was vroeger nooit zo'n fan van marktplaats maar heb nu al zoveel nieuw in de kast hangen en vaak/soms is het via markplaats nog zo mooi.. Vooral veel merkspul scheelt zoveel geld en die kleintjes hebben het zo kort aan dat het niet eens verwassen/lelijk/kapot kan zijn..

12. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Wij hebben een kennis dir meerdere steigerhouten meubels en accesoires voor bij ons in huis gemaakt heeft! Is wel fijn, zelf maken zou evt ook niet heel erg lastig zijn denk ik?

13. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Wij krijgen (als t goed is) ook een kleine meid en dit topic maakt me nu al koopziek! :) binnenkort 2e geslachtsbepaling en als er weer meisje geroepen wordt ga ik ook los! Haha 2 B Continued :D

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    klinkt als mijn gedachte een aantal weken geleden.. ik heb het inmiddels 5 keer bevestigd gehad dus durfde inmiddels wel los te gaan op kleding.. Maar er blijft een stem die zegt; Wat nou als het toch een jongen is… haha

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Leuk, een meisje! Hier had ik met N. een paar pakjes in 50 gekocht, maar veel in 56 op aanraden van meiden van hier. Uiteindelijk is ze met 36 weken geboren en was het een heel klein meisje. We hebben nog een heleboel kleertjes in maatje 44 moeten kopen en heeft ze heel lang maatje 50 gehad. Ze zit nu pas in 56 en soms al 62. Verschilt dus heel erg per kindje!
    Ik ben zelf erg van de jurkjes, dus die heb ik veel gekocht. Ook veel leggings met shirtje/tuniekje en vestje. Snachts droeg ze vaak pakjes die uit 1 stuk bestaan.

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bij mij twee keer bevestigd en twee keer met veel zekerheid maar ik ken het gevoel haha!

@kamers, ik zie steeds kamers in dezelfde stijl de laatste tijd. Dat mintgroene met witte meubels, opzich vind ik het mooi hoor, mooie kamers gezien maar het is echt mijn ding niet :D wij hebben kamertje met helft zacht roze muur en heel lichtbruine meubels! Ik hou meer van warme kleuren enzo! Ieder heeft zn eigen smaak maar die stijl van witte meubels is wel heel erg in, en mintgroene muren zie ik ook steeds vaker! En ik ben iemand die liever iets doet wat niet in is haha :D
    Hier dit weekend geschilderd en meubels gehaald, ik kon niet meer wachten :D bedje staat al en de kast ook alleen doet 1 deur moeilijk met het afstellen....

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hebb jij trouwens al zoveel echo's gehad? :eek:

18. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wauw super mooi! Wij gaan ook voor mint, heeft deze kleur een naam? Of is het een mengkleur?

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wauw Mamak we hebben dezelfde smaak! Echt leuk!!

20. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Dankje! :D
    Het is een mengkleur van de gamma, wij hebben het laten mengen met flexa verf, krans heette het geloof ik! :)
    We hebben het over een witte muur geverfd, pakte ook direct in 1x

Deel Deze Pagina