Baby-uitzet bij een meisje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Artife, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    O ja… het valt op zich mee.. gisteren was de kast nog maar voor de helft gevuld maar door mijn MP uitbarsting is het ineens zo vol.. Heb zelf ongeveer 11 shirtjes gekocht en een stuk of 10 broekjes.. dus valt best mee

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha lekkere volle kast Mamak!

Zebra. Wij hebben de Tiny Love Symphony In Motion Soothe And Groove Princess (hele bek vol, heb t van de site gekopieerd hahaha) muziekmobiel en N. vind m geweldig! Kan ook tot 40 minuten muziek afspelen, dus je hoeft hem niet elke keer opnieuw aan te zetten.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wij hebben deze mobiel van destijds mijn zoontje nog…
    Ideaal ding.. hij heeft een lampje erin zitten, vrolijke figuren.. leuke geluiden.. (niet van die rot pingel dingen).. en het geluid is ook harder/zachter te zetten.. ideaal..

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hier de Symphony Classic van Tiny Love.

5. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Omg zo cute al die meisjes dingetjes die ik hier steeds zie langs komen ;)Ik kijk hier altijd stiekem mee omdat ik meisjes kleding en accessoires gwn altijd super schattig vind :) en hoop dan ook stiekem dat ons eerste wondertje ook een baby girl is. Omdat ik het gevoel heb dat we indd een meisje verwachten heb ik dan ook al 1 jurkje en 1 pakje gekocht omdat ik het gwn echt niet kon laten liggen ;) Ik hoop zo erg dat ik hier binnenkort legaal mag mee posten hahaha

@ Boommm, Mag ik vragen waar jij dat schattige witte jasje/overal met met strikjes heb gekocht ;) vind em zooooo leuk!!! (pagina 21 dacht ik)

6. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Hier een fototje van mijn (illegale) aankopen :p

IMG-20140428-00773.jpg

IMG-20140428-00771.jpg

(sorry foto's zijn gedraaid, weet niet hoe ik ze recht krijg)

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Haha.. Hoop voor je dat het een meisje is in dat geval... Maarre.. Misschien wel handig om rekening te houden met seizoenen... Ik reken zo dat je rond eind november bent uitgerekend en dit is allemaal zomer spul..

8. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees altijd mee.. Ben zelf twee weken geleden bevallen van een dochter. En kijk regelmatig of jullie wat leuke dingen geshopt hebben hihi!

Maar mamak ik ben wel heel benieuwd in welke maten je je kast vol hebt hangen?! Misschien valt het wel heel erg mee als je alles in verschillende maten hebt! En genoeg kleren heb je niet.
    . Die 3 setjes maat 50 wat op elke uitzetlijst staat is veels te weinig! Ik had er wat extra maar moet nog flink wassen anders heb ik niks om m'n dochter aan te doen! Ben nu dus alvast de andere maten aan het bijvullen!

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis

Officieel is het allemaal maat 50 en 56.. Maar ik heb al gezien dat sommige dingen waarschijnlijk zo groot als 62 zijn.. Heb heg een beetje op grootte gehangen want vaak kloppen dir maten niet helemaal.... Maar in de basis is her allemaal 56 ( en een beetje 50)..

Bij zoonlief had ik ook zoveel en hij heeft alles gewoon gedragen dus ach.. Komt vast goed

10. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

@ mamak, Ja ik hoop het ook en zo niet dan ben ik super blij met een jongentje en hoop ik gwn dat het volgend kindje een meisje wordt haha. Ik er bijelkaar 20 euro voor betaald dus als het geen meisje wordt ja jammer maar is het ook niet echt zonde ofzo.
    Wat de maten betreft, ik moet ind begin nov. bevallen en het jurkje is voor 12 tot 18 maanden (dus super groot nog maar nog leuker voor als de kleine kan lopen in het jurkje). En het pakje is voor 6-9 maanden en heb ik expres zo groot gekocht omdat de baby in de zomer dan 6+ maanden zal zijn :) Wat maat betreft komt het allemaal goed, nu alleen nog hopen dat het een meisje is :)

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha fanysha dat vind ik wel grappig! Maarja als het dat maar is, leg je het lekker in de kast, voor ooit misschen eens :D

12. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Ja precies Tinebx :) Ben gelukkig niet doorgeslagen met mn meisjes aankopen dus als het geen meisje is dan hang ik het gwn lekker in de kast en kijk ik er af en toe gwn naar. Voor de rest heb ik zoiezo (nog) bijna nix gekocht en dat wat ik heb gekocht is allemaal unisex :)

13. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Ik lees nu officieel mee, want vandaag de tweede bevestiging gehad dat wij een meisje krijgen! Zoooooo blij :):):)

14. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Dit setje heb ik vorige week ook gekocht via mp, had daar nog nooit kleren besteld maar het ziet er nog als nieuw uit! Samen met een roze vestje met zwarte strik ook van z8. Scheelt toch een hoop geld, en even wassen en het is als nieuw..

15. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wij hebben deze mobiel nog van onze zoon dus die gebruiken we nu ook weer.
    Vooral die afstandbediening is heel handig! :p

Bekijk bijlage 395079

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    wow, en dan schrik je gewoon van de hoeveelheid kleren die je hebt! Haha,.. vooral veel rompers en neutrale broekjes van zoonlief nog hoor. En t/m maat 74 of zo. Weinig nieuw aangeschaft nog.. de rest van de buit komt straks binnen.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik wil de voetenzak wallaboo nore newborn bestellen , heeft iemand deze al in huis ?
    Ik twijfel over de kleur namelijk , de roze ziet er op de plaatjes op internet heel mooi uit
    maar dan kijk ik op marktplaats en dan is het een hele vale roze kleur lijkt wel.
    anders ga ik voor een wat meer neutrale kleur

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    De nieuwe dingetjes.. ;) rechtsonder en de effen rompertjes had ik al gekocht toen we nog niet wilden weten dat mn zoontje een jochie was. Vond het zo'n leuk setje! En nu nog.

Heb alle dingetjes van mn zoontje wat we kunnen hergebruiken maar even niet op de foto gezet, schrik er zelf van.

19. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Wat een leuke spulletjes allemaal weer! En wat een goede tip om voor de schattige roze converse all starts op marktplaats te zoeken, niet eens aan gedacht! Ik wil ze ook zo graag, maar zo prijzig! Ik ga zeker even rondkijken!

Hier ook weer wat spulletjes aangeschaft..
    Ik heb ook de techniek van de naaimachine geprobeerd eigen te maken. Had eerder nog nooit een naaimachine aangeraakt, maar nu al vol in gebruik!

Hieronder een collage van de tot nu toe gemaakte spulletjes voor mn meisje. Leggings, kwijlslabbetjes, kraak-speeltjes en het wippertje gepimpt. Was een tweedehandsje met een lelijke stugge donkerblauwe stof. Zo'n mooi meisje verdiend het natuurlijk om in een lekker zacht roze wippertje te zitten ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,2 KB
      Weergaven:
      71
  20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Super leuk Hope! Vooral het slabbetje en de leggingkjes!

Hier heb ik vandaag Koeka geplunderd

Deel Deze Pagina