Koali: dat rompertje met DADDY erop... wat voor tekst staat erbij en waar heb je die vandaan? Thnx alvast.
Dit topic is niet goed voor mijn portemonnee Ik dacht altijd dat ik nooit alleen maar roze zou kopen, en strikjes zou ik al helemaal niet doen. Ben ik toch me toch door geslagen shirtje van z8 mét strikjes in het roze, roze jurkjes, roze Shirtjes, roze broekjes, leggings, mutsje, sokjes. En anders is het wit met roze, blauw met roze, grijs met roze. Sorry krijg de foto's niet gedraaid op m'n telefoon.
Er staat "If you think I'm cute, you should see my daddy". Ik heb hem via internet zelf laten drukken. Ik weet zo niet meer via welke sites, maar er zijn meerdere sites waar je rompertjes kunt laten bedrukken.
Thanks! Ti's nog niet eens alles vanmorgen in prenatal kon ik me weer niet inhouden.. Ik heb nog maar niks gezegd tegen m'n vriend
Wat een gaaf kamertje! Hebben jullie dat wandrek zelf gemaakt? Wij moeten nog even afwachten voordat we t geslacht weten, maar mijn man denkt dat we een tweede meisje krijgen; hij had t de vorige keer ook goed... Ik had t de vorige keer fout, dus ik wacht nu maar even af, maar toen ik gisteren over het kindje aan t vertellrn was, zei ik onbewust steeds 'ze'... Ben benieuwd, ik zou twee meisjes wel heel erg leuk vinden en kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik al die leuke kleertjes van onze oudste niet meer zou kunnen gebruiken...
Haha hier ook! Ik zei altijd ik ben niet zo van het roze... Nu heeft ze bijna altijd wel roze aan Zooo schattig.
Ik dacht ook dat ik niet veel roze ga kopen enzo maar vind ht nu al moeilijk niet te doen haha. Kijk er al naar uit de babykamer in orde te maken!!!