Ja he! Vind het ook heel leuk! Ik had het hardroze shirtje van babyface besteld met de mintgroene broek maar ik vind de combi achteraf toch niet geweldig.. Heb net gemaild of ze het willen omruilen voor dit zachtroze shirtje van babyface.. Dan is het dus dit setje.. Veel leuker!
Hier zaterdag nog 2 pakjes gekregen, had ze van Mp voor 10.56 incl verzenden! maatje 50, ( ook de enige pakjes maat 50 ) dus mocht ze ze niet passen ben je niet zoveel geld kwijt! Ze zien er ook nog hartstikke goed uit! Bekijk bijlage 395961 M'n moeder is gisteren geweest met de naaimachine omdat ik echt niet wist hoe zo'n ding werkt maar wilde het wel heel graag leren, dus ze heeft hem laten staan zodat ik zelf het stof nog aan de lakentjes kan naaien! Bekijk bijlage 395962
Bekijk bijlage 396060 Had nog een kadobon voor h&m dus maar ff geshopt. Alleen hebben ze er zooo weinig voor pasgeborenen Rechtsonder is een muziekdoosje dat geschilderd is door mijn schoonmoeder!!
Zebra, geweldig pyjamaatje! Mh1113, super lieve pakjes!! Vind vooral de witte heel mooi. En mooi hemeltje, heel leuk stofje. Tinebx. Leuk! Hier werd net de kinderwagen bezorgd. M'n vriend gaat m vanavond in elkaar zetten, maar heb stiekem al even in de doos gekeken en de kleur is zoooo mooi!
vandaag ook weer 2 dingen geshopt 1e setje van de Bijenkorf 2e onesie van de Hema , wel maatje 68 maar voor 9euro kon ik m niet laten hangen
Dit was maar een deel van mn bestelling, moets me inhoude komt van next-direct.com En in t echt nog schattiger.....
Ohneeee, m'n portemonnee ...ben gaan kijken op je site...en omg.....te schattig gewoon!!! En niet eens zo duur...
die broekjes links bovenin van de h&m zijn zooo fijn! Zeker als je een klein slank poppetje krijgt zijn ze ideaal! Ze vallen wel lang! Dus je kan makkelijk een maat 50 nemen.
Wat een leuke site!!! Heb je er al eerder besteld? Ik ben altijd een beetje huiverig als het uit een ander land moet komen. Duurt het lang, wat zijn de kosten etc.
N. dr halve kledingkast is van next haha. Leveringstijd is super snel, meestal binnen een paar dagen. Bestel er echt heel vaak haha. Goede kwaliteit en super leuke kleertjes!
Die pakjes zijn super mooi! Ga ook eens op die ssite kijken, gevaarlijk! Ja die broekjes leken me wel handig, heb inderdaad een 50 genomen. Had nog geen broekjes in 50 en inderdaad ze zien er best wel groot uit!
Oooh, ik heb wat gekocht hoor... Kon het niet laten! Heb zelfs moeten selecteren Maar echt super leuke dingen waaaaw, en geen verzendingskosten Zal ook niet laatste keer zijn want zou veel meer willen kopen van die site haha!