Wij hebben helft gebroken wit en helft zacht roze van muren. En lichtbruine meubels met roze en witte lakentjes. Meer roze accenten dus op de muur na... Ik wou het ook niet te roze maar als je wel wat roze wil ben je wel snel vetrokken vanaf je er aan begonnen bent het kan wel mooi zijn hoor, alleen de accenten kunnen wat feller zijn maar de kamer zelf niet vind ik. Daarom zijn de muren zacht roze en gebroken wit.
Doordat onze dochter bij onze zoon op de kamer komt moeten we het wat betreft roze ook rustig houden! Wij gaan voor mintkleurige muren ( zoon heeft de kleur uitgekozen het mocht geen blauw of roze zijn haha ) voor onze dochter houden we het rustig met een zachtroze dekentje ( lakentje met bloemenprint met roze erin maar dan mint als hoofdkleur ) zachtroze aankleedkussenhoes, en een paar roze accessoires. De meubels zijn wit en komt er boven de commode en onze zoon zijn bed een steigerhoutenplank. En voor de rest dus houttinten.
Wij hebben alles wit, de muren glasvezel behang (wit gesausd) en zelfs het laminaat wit met houtprint erin. En dan de accessoires inderdaad roze en grijs.
Hier 3 muren wit en eentje heeeeel licht roze. Verder witte meubeltjes en een witte houten vloer. Wel veel lichtroze assecoires, lichtroze lakentjes, lichtroze bakjes op de commode etc. Kijk even op pinterest, staan erg mooie kamertjes op! Haal ik ook altijd inspiratie vandaan.
Nog een tip voor een (vind ik) leuke site: Sewingroom Miss Little je moet ervan houden, maar ik ben er zelf helemaal weg van! En super service! Geen kleding, maar wel genoeg andere hebbedingen
Mag ik degene die met nextdirect.com kwam Heel Hartelijk bedanken! Daar gáát m'n vakantiegeld! Haha, ik ben dol op dat engelse truttige Vooral die jurkjes!
Is er iemand die ervaring heeft met retourzendingen van next direct? Ik wil er graag wat ( oke, heel wat haha) bestellen maar wil van te voren even weten hoe het met het retourneren geregeld is
ik heb mezelf vandaag iets kado gedaan.. Noem het een kwestie luxe dingetje voor de kleine meid.. Wikkelcape wafel van Koeka
Ik ben nog op zoek naar een leuke maxi cosi voetenzak, lekker roze of rood, maar overal zo duur. Iemand de tip?
Aah super gaaf! Deze wil ik ook nog! Waar heb jij hem gekocht/besteld? De wafel kan ik maar weinig vinden..
ik heb hem gekocht bij een winkel hier in de buurt.. maar online is hij te vinden op: Wikkelcape wafel van Koeka | Villa Vrolijk
Tip: google met "girl baby room" en dan op images....komt echt vanalles voorbij!!!!! Hele hysterische met een heuse koets als bed, maar ook gewone dingen die je zo kan nadoen...
Die koeka is precies wel populair ... heb het ook nog nooit gezien maar ik vind het er wel mooi uitzien!!! En ik ben ook nog opzoek naar een goede voetenzak, maar die krijg ik nog wel kado. ik had zo een mooi warm ding gezien voor in de winter voor in de maxi cosi enzo maar dat was meer een wikkeliets... Van Lodger, 90 euro ofzo, maar omdat ik hem kado krijg ga ik toch wel overwegen die te nemen... Verder heb ik nog niet echt naar gezocht ...
Bedankt voor de reacties! Ik heb voor een mintgroene muur achter het wiegje gekozen. Daar komt ook de naam op. Zit alleen nog te twijfelen over de muur achter de commode, die zit recht tegenover de mintgroene muur. Daar tussen zit aan de ene kant een lange kastenwand met witte deuren en de andere kant alleen maar ramen. Neig zelf naar zachtroze of zo, en dan werken met accessoires die wat harder roze zijn. Denk dat het teveel mintgroen wordt als ik die ook nog dezelfde kleur geef.
Al ben ik niet zo'n fan van roze, ben ik toch maar roze spullen gaan kopen omdat de keuze van kleuren toch vrij beperkt is voor baby kleding. Wit heb ik ook voldoende en sterke kleuren vind ik niet zo leuk staan bij een baby.
Ik ben niet bepaald verbonden aan merk kleding, zeker bij baby's niet, ze groeien zoo snel dat de kleding geen kans krijgen om te slijten. Ik kocht wat ik leuk vond, dus er zitten kleding van zowel Noppies, Barbara Farber, Baby Face als Prenatal, Hema, Primark en Zeeman tussen. Vooral bij Primark hebben ze leuke kleding vond ik, jammer dat het zo ver weg is voor mij...