Ik heb erover gemaild met Next. Het schijnt te komen omdat maandag een nationale vrije dag was in Groot-Britannië. Niet erg netjes om dat niet te vermelden op de site voor de internationale shoppers, maar goed.
Oh, bedankt om het te zeggen, dan weet ik dat. Had al schrik dat ik het niet ging krijgen! Inderdaad niet netjes dat ze er niets van zeggen. Had gisteren ook gemaild maar zelfs geen reactie gekregen....
Ik heb nog een vraag, wat voor vloerkleed hebben jullie voor de meisjes kamer? Mijn babykamer is bijna klaar maar ik zoek mij suf naar een leuke vloerkleed, het liefst een neutrale kleur, licht roze, lila of zilver grijs, niet te drukke print en ook niet super duur( max. 80 euro). Ik heb als thema sterretjes, mijn meubels zijn wit met zilver en een muur is lila geverfd. Alle tips zijn welkom!
Ik heb er vandaag 1 bij Ikea gekocht.. Gewoon licht roze HAMPEN Vloerkleed, hoogpolig - 133x195 cm - IKEA
Dank je wel voor het mee zoeken! Stippen vind ik zeker niet te druk, maar ik wil het liefst geen katoen, denk ik dat hij erg snel gaat verslijten...hij moet wel een beetje degelijk zijn.
Ik kom even met trots mijn wiegje showen ... Baby heeft nog geen kamertje, omdAt we in augustus gaan verhuizen, dus kan nu lekker wegdromen bij het wiegje!
Ik zou hem persoonlijk ook niet uitkiezen, maar wie weet vond jij hem wel leuk. Hij lijkt mij veelste dun, die telkens verschuift
Leuk wiegje!! Ev oh in augustus nog verhuizen dat wordt nog wat met een dikke buik kan je lekker toekijken haha!
Thanks IneBx , idd spannend , Mijn taak word inderdaad , inpakken en voor de werklui zorgen. Hihihihihih
Wij zijn verhuisd toen ik 36 weken was, lekker makkelijk dat je niet zwaar mag tillen haha! Ik wees wel netjes aan waar alles heen moest haha!!
Vestje is van BESS newborn baby kleding merk voor jongens en meisjes,maat 44 t/m 68.. Ken de site verder niet, had het vestje bij een winkeltje hier in de buurt gekocht. Shirtje is van Babyface
Zit even op die site te kijken, maar is heel weinig keus en vind het een beetje vreemd dat er geen prijzen bij staan. Ik heb voor het vestje in ieder geval 19,95 betaald, voor wie zich dat ook af vroeg haha.