Ik was in hema, en normaal ging ik niets meer kopen. Maar toen zag ik zo een leuke wintercollectie .... Jurkje, rompertjes voor erbij en leuke sokken en dit leuke mutsje ! <3 Bekijk bijlage 415672
Mutsje is maat 50/68. Wrs wat groot in het begin maar kan denk ik wel lang gedragen worden de eerste maandjes...
Oh dat mutsje heb ik zaterdag ook zien hangen. Schoonzusje was er bij dus heb ik het maar laten hangen maar daar heb ik nu al spijt van ! Volgende week maar even terug. Zebra, dat setje is super mooi. Mag ik vragen waar je het vandaan hebt? Ik heb mezelf voorlopig een stop opgelegd van setjes in maat 50 en 56... Heb al heel wat gekocht ondertussen.... Maar dan bedoel ik zowel qua rompertjes, als echte setjes, als boxpakjes. Maar ik verlekker me alvast op grotere maatjes, maar daar heb ik nog wel niets voor gekocht.
Ik heb dit vorige week gekregen van m'n zusje. Ben er zo blij mee! Het is een dekentje, knuffeldoekje en een spenenketting en er zit ook nog een monddoekje bij, maar die staat niet op de foto. Vind de knuffels (nouja, het zijn eigenlijk deurstoppers ) ook echt té leuk.
Ik ben gek op uilen inderdaad, daarom is het ook zo lief uitgezocht. M'n zusje heeft de stof uitgezocht en gekocht en m'n moeder heeft vervolgens alles in elkaar genaaid. Helemaal leuk!
Hier een kleine greep van wat ik ook besteld had. Helemaal verliefd. Kan niet wachten tot ze het aankan. (Eerste x collage gemaakt ging niet helemaal goed)
Oehh leuk Ik heb mij ook al laten gaan, hier mijn laatste aanwinsten Speelspiraal van Alizée, ben verzot op die koe Heb er nog zaken van besteld Mutsje v/d Hema, heb in dezelfde print ook het bloesje & zachte slofjes