Lief! Homemade Shoulderbag Blauw | Tassen | Baby-Dump Lief! Homemade Diaperbag/Shoulderbag Blauw | Tassen | Baby-Dump Ik wil een van deze twee, liefst de bovenste maar is ook meteen de duurste. Wil geen roze omdat ik nog een kindje wil en als het dan een jongen is.... Dit kan nog dan
goo, waar heb je die maxi cosi hoes vandaan? Ik ben nog wel opzoek, maar wil niet bakken met geld uitgeven daaraan....
Ik heb het bij DraakjeDesign vandaan. Ze stonden ook op de negen maanden beurs en hebben super leuke spullen. Van alle hoezen, kleedjes etc maken ze er 15 stuks van dus het is ook niet iets wat je overal tegen komt.
Wat een leuke dingen allemaal De meubeltjes van de babykamer hebben wij in hoogglans wit, en de aankleding word dan zachtroze. Ik heb dit boxkleed gekocht van baby's only, en heb daar ook de lamp en wegdeken van besteld.
Onze meubels zijn lichtbruin. Aankleding hebben we nog niet, ga ik halen als ik de meubels ga halen Heb de duurste verzorginstas van lief gekocht! happyyy
Hier ik zwanger van meisje. Heb al dochter van 5 en zoontje van bijna 3(juli word ie 3) dus heb nog mega veel meisjes kleding. Dus mag van mezelf er maar beetje bij kopen. Maar heb zonet rompertje met i love papa gekocht. Schattig roze shirtje met roze legging en turquaze legging.
Aah meiden wat leuk he al die meiden dingen! Ik ga hier ook echt compleet los haha helemaal na 2 boys. Alles is roze hier nu...ahum altijd gedacht dat ik niet zo van roze was! Veel shop plezier!