Ik ben ook verliefd op het setje van Blondiie!! Heb het alleen nog nooit zien hangen in de hema! En ben best een hema-fan haha!
Dankje was ook opslag verliefd, het is idd los een legging en truitje, het vestje vond ik er leuk bij passen dus heb ik er los bijgekocht zeg maar
Leuk!! Ik heb gister die set rompertjes ervan gekocht. 1 roze met het kroontje. En 1 met het witte met rozige printje. te leuk! die jij hebt heb ik niet gezien!
Dit is de kamertje van onze kleine dame. De kamer was al groen met stampertje voor zoonlief toentertijd. Nu met wat kleine aanpassingen toch een echte meiden kamer Alleen moeten de nieuwe gordijnen nog binnenkomen. Bekijk bijlage 438149
We hebben de meubels nog niet binnen wel een foto, we kleden slles asn met roze. En op de muur heb ik ook een gaaf idee voor. Bekijk bijlage 438293 Zal zo mijn badset plaatsen, ben er verliefd op en laat ik met de rest maar niet beginnen want dan staat dit forum vol :x
Ik heb het 'probleem' dat we een meisje krijgen en ik in principe echt niet van roze hou Gelukkig is er ook veel in andere kleuren te vinden, maar soms zie ik echt leuke kleertjes of andere dingen maar is het alleen in t roze te krijgen. Oud-roze vind ik nog wel leuk, maar andere kleuren roze vind ik echt helemaal niks hihi. Het liefst zou ik alles in het blauw kopen, maar dat is toch ook wat vreemd met een meisje. We hebben dus tot nu toe alles aangeschaft in wit, grijs en legergroen, en een paar dingen oud-roze, zodat mensen nog zien dat t een meisje is Dit is bijv onze kinderwagen.
Hier een klen greepje uit mijn uitzet. Inklapbare box/reisbed Twee bamboe slaapzakjes voor newborns Boxkleed Tummytub en badje
Grappig die verschillende dingen voor meiden!ik heb 2 jongens, en we krijgen nu een meisje, ben dus compleet los gegaan met roze,hihi!