Hier een glimp van onze babykamer (Wiegje komt nog bij ons op de kamer te staan, buggy moet nog naar onderen...) Rechtsonder het parkje dat in de living staat En rechtsboven mijn cadeautjes van mijn babyshower (+ ook de kraamcadeau van mijn vriendinnen)
Ik wil heel graag dit setje in 62 aanschaffen. Het is van de nieuwe name-it collectie. Helaas is het broekje nog nergens te krijgen Bekijk bijlage 439070 En dit setje heb ik besteld bij next.. eigenlijk staat het bij de newborn jongens maar ik vind het ook erg leuk voor een meisje. Bekijk bijlage 439071 En vandaag nog 2 shirtjes gekocht bij de zeeman. Helaas geen foto van.
Ik heb zojuist deze 3 pakjes bij Next besteld! Denk dat dat rood roze haar eerste pakje wordt, mits het mooi is/zit
Dat can next is super leuk! Zou ik ook zo voor ons meisje kopen! Is trouwens inderdaad een goede tip voor iedereen ; bij Next kun je voor zowel meisjes als jongens kleren kijken!! Vooral die boxpakjes en rompertjes kunnen voor allebei!!
Bekijk bijlage 440117 Hier een kleine collage van een paar dingetjes.. Ik denk ook elke x, niet teveel roze.. Maar ga dan toch weer voorschut voor mijn kleine meid. Het is ook allemaal zo leuk!!