Mooie lamp, wist niet dat Koeka dat ook al had Wij hebben helaas inbouwspotjes dus geen mooie hanglamp bij ons
Hihi ja cool he had nog gekeken voor andere lampjes maar ongev even duur dus denk nou dan deze maar past mooi bij me dekentje en zo
Ik lees mee Hebben nog niks specifieks gekocht voor een meisje omdat we het pas sinds gisteren weten. Wel super leuke spulletjes allemaal!!
Ben even bij de Action en Zeeman geweest. Ik wilde bij Action een tijdschriften rek halen waar ik de voorleesboekjes in doe. Toevallig hadden ze er ook slabbetjes met dichte hals! Die vind ik het prettigst, maar lastig te vinden. Helaas hadden ze er nog maar 2. Bij Zeeman wilde ik dat jurkje scoren die hier laatst voorbij kwam. Hadden ze helaas niet meer. Uiteraard niet de winkel uit gegaan zonder kleertjes Helaas hadden ze daar ook alles alleen maar in roze. Heb wel wat blauwe, grijze en mintgroene kleertjes van de hema. Dus gelukkig niet alles roze haha. op de foto lijkt het alsof ik stukjes vergeten ben met schilderen, maar dat komt door de zon die er op schijnt.
Aah jammer dat ze dat jurkje niet meer hadden! Hij was zo goedkoop ook dat shirtje met Bambi heb ik ook schattig is die echt leuk En mooi geschilderd dat kastje!
oh dat setje is ook snoezig. Dat shirtje had ik ook gezien bij Zeeman, maar ik hou niet zo van Neon-kleuren. Nu mag ik écht even niks meer halen, ik wil wachten tot de nieuwe collectie van het voorjaar. ons meisje komt nl eind mei en dan is het niet handig om alles met lange mouw te hebben.