Dank je Het was nogal een shock hoor 😂 we hebben er al 1 rondlopen. Bij de wibra hebben ze weer erg leuke dingen! Gefeliciteerd rainbow
Hihi gaaf hoor een tweeling en dan ook nog is twee meiden! Vroeg me af of je al weet of ze een eiig of twee eiig zijn? Hihi
Vandaag de kinderwagenset gekocht, ik ben verliefd en van mij mag het snel juni zijn 😍 Bekijk bijlage 445357
Eerste foto is allemaal v&d Tweede foto van links naar rechts:noppies, name it, feetje Derde : links prenatal en rechts name it (kleur is donker en lichtroze komt op foto niet goed over)
Oh supersam wat leuk weer! Waar is dat eerste shirtje van op je laatste foto? Die foto die op de kop staat
Gefeliciteerd! Ik was even naar de big bazar om te kijken naar een verjaardagskadootje. Geen verjaardagskadootje gevonden maar tot mijn verbazing verkochten ze er ook babyspulletjes. mijn zoontje had geen geduld dus heel vlug even gekeken en 2 dingetjes meegenomen.
Leuk zeg nandanovember, wist ook niet dat ze daar babyspullen hadden. Maar ik mag echt niets meer kopen van mezelf
Ja krijg m niet gedraaid, weet niet wat ik fout heb gedaan. Die met de vogeltjes heb ik laten maken, broekje is van noppies en die witte met roze eend is van feetje