Aahhh wat leuk Doornroosje. Ik was vanmorgen ook bij prenatal: Bekijk bijlage 447246 Bekijk bijlage 447247 Ben vrijdag pas vrij en dan ga ik even naar de stad toe om meer inkopen te doen Maar kon het niet laten toen ik straks langs de prenatal reed om even binnen te wippen..
Dankje BVS! Mooie kleertjes heb je geshopt!! Dat bovenste setje van Noppies heb ik ook nog in mijn hoofd zitten hihi, maar dan met het shirtje met de kersjes erop. Zo'n mooi kleurtje he!
Doornroosje, met dat blauwe jurkje heb ik vandaag in m'n handen gestaan haha! Heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik hem te groot vond.
Ohh toevallig! Ja hij is er pas vanaf 62 helaas, maar ik vond hem zo schattig.. Hopelijk krijgen we een mooie (na)zomer Anders met vestje oid
Kreeg net ook een kadootje zomer jas in maat 68. Zonde want als ze t aan kan is het waarschijnlijk tijd voor een winterjas. . Ik krijg best veel en soms echt totaal niet mijn smaak hebben jullie dat ook?
Gebeurd idd erg vaak dat ik iets krijg wat niet (helemaal) mijn smaak is. Standaard kleding kan je altijd wel combineren, maar printjes etc. moeten maar net ook je eigen smaak zijn.
Ohh daar is niet zo handig over nagedacht.. Zonde idd! Hier nog niet zoveel gekregen..maar ik zie het best gebeuren dat bv schoonouders met dingen aankomen waarvan ik denk "Tsjaah..dat zou ik zelf niet gekozen hebben." Dan maar een x aandoen "voor de foto" of als we ze zien. Want het is tenslotte lief bedoeld. Echter als mensen met tijgerprintjes of iets wat ik ordinair vind zouden aankomen..dan ga ik ze dat denk ik toch maar niet aandoen. Maar daar ga ik maar niet vanuit (No offence voor de mensen die daar wel van houden hoor, maar dat is dus totaal niet mijn stijl.)
62 was er al niet meer anders had ik hem meegenomen haha. Maar heb nou 2 shirtjes en een paar schoentjes meegenomen
Zeker zonde Liesje. Heb je denk ik weinig aan. Heb een winterjas in de kast hangen in maat 68. Hoop dat ze die past als het nodig is. Ik vind ook lang niet alles leuk wat we krijgen maar het is goed bedoeld.
Haha ik heb nog nix gekregen. Voordeel is dt alles dus mijn. Smaak is... Behalve de nijntje knuffeltjes die mn dochtertje zooo graag wilde haha.
Dat is handig Loesje! Wij hebben ook niet veel gekregen hoor. Vind het veel te leuk om zelf kleertjes te kopen en dat weten de meeste mensen in mijn omgeving ook wel. Ben veel blijer met een knuffeltje en dat soort dingen
tot nu toe alleen dingen van mijn moeder gekregen en die weet als enige dat het een meisje is. Ze neemt me dan mee of vraagt of het mijn smaak is heel leuk dus
ik heb nog helemaal niks gehad, vind ik wel erg jammer. het gaat me niet om de spullen, maar bij mijn zoontje kreeg ik wel van alles en nu niets. net of deze niet interessant is.