Dames, vraagje aan jullie! Welke kleur kinderwagen hebben jullie? Ik had een mutsy besteld blauw/grijs. Maar bij nader inzien vind ik dit niet mooi met de roze koeka zak die ik erin wil doen. Nu ben ik aan het denken om een gewone zwarte te bestellen met roze luiertas en roze koeka deken. Wat hebben jullie voor kinderwagen en bijbehoren?
hoi meiden, lees al even met jullie mee... maar nog niks gepost, tot nu ik ben eind juni uitgerekend en vind het zooo moeilijk inschatten hoeveel ik van wat moet hebben. ik weet nog bij mijn zoontje dat die ong 6 tot 8 weken in maatje 56 heeft gezeten. ik heb nu geloof ik 1 vestje, iets van 6 shirtjes met lange mouw, 1 shirt met korte mouw. iets van 4 broekjes...alleemaal maatje 50/56... wat moet ik nog? of heb ik genoeg.. toch iets meer? of gewoon zo laten en verder met maatje 62 :-D En eind juni.. dan nog lange mouwen? of moet ik meer met korte mouwen? rompertjes moet ik nog wel iets meer halen.
Licht roze bugaboo met zwart Zou nog wat korte mouwen shirtjes doen of leuk jurkje met lekker leggingkje?
Wij hebben een Mutsy besteld met zilver frame en de rest is heel donker blauw. Beetje spijkerbroek kleur.
Wij hebben de zachtroze / zachtblauwe Bugaboo Donkey Twin! Ik weet niet hoe de grijs/blauwe Mutsy eruit ziet, maar ik kan er zelf ook echt niet tegen als iets niet mooi kleurt samen. Dan stoor ik me er steeds aan. Met zwart zit je wat dat betreft altijd wel goed natuurlijk in combinatie met roze. Qua kleertjes hebben wij voornamelijk lange mouwen gekocht. Rompers wel met korte mouwen. Ook wel een paar shirtjes/jurkjes met korte mouwen + vestjes, kun je alle kanten op. Verder advies: niet teveel vooraf kopen (wel lastig met al die leuke kleertjes in de winkels) want het weer in NL is zo onvoorspelbaar en leuke kleertjes zijn zo bijgekocht
Wij hebben een donker grijze joolz met zwart leer gekozen. Vind ik zelf erg mooi bij roze dekentjes! Moeilijk om even niets te kopen maar ik heb nu echt de stop er op. Er valt mij straks gewoon niets meer te geven anders haha!
Ik heb een lief kinderwagen unisex sam geloof ik, Hij is wel een beetje jongensachtig maarja dan kan mijn vriend er ook mooi achter lopen en met een roze vind ik dat er zelf niet uit zien (hem zal het vast niet interesseren)
Hier een quinny moodd pink precious. Ja helemaal roze met wit ( en nee de mannen interesseerd het ook echt niet hier :,D )
Ik heb de stokke deep blue. Echt een super mooie kleur blauw en staat echt prachtig met de roze koeka voetenzak. Ik krijg regelmatig complimenten