Dat dekentje was 19,99 bij de Leen Bakker. Is ongeveer hetzelfde als koeka maar dan stukken goedkoper.
Ik kan het dekentje niet vinden op de site van leenbakker. Weet je nog hoe hij heet? Dat zoekt makkelijker.
Dankje! Jurkje en legging zijn van "little bampidano" o.a. te koop bij Babydump, ze staan ook op de website!
Mijn god. Wat duur! En erg onpraktisch denk ik... zou doodsbang zijn voor vlekken als het zo licht van kleur is..... Maar wel mooi ja
Hier staan al die dekentjes: Zoeken in Leen Bakker En de roze: Deken Volgens mij hebben ze die ook wel in alle winkels!
Wat een leuke spulletjes allemaal weer!! Ik vind die tas heel gaaf! Maar erg duur ja ik heb ook zoiets alleen dan van nep leer (makkelijk af te nemen) en 59,95 bij bol.com Deze;
Ohhh prachtig issie zeker wel ja! Maar wel duur idd.. Is het een luiertas? Maar goed dat ik er al een heb! Van Pink Lining, ook niet echt goedkoop, maar een tweelingtas vinden is lastig Ze hebben ook mooie voor 1 kindje. Deze heb ik:
Thnx ga gelijk even kijken!! BVS vind de luiertas erg leuk maar inderdaad 119,- euro vind ik persoonlijk ook te duur. Het is maar net wat je er voor over hebt.
Dames waar ik nog naar op zoek ben is een vestje of jasje voor het najaar wat niet te warm en te koud is en wat nog makkelijk in de zomer gedragen kan worden aangezien de artsen verwachten dat ze eerder komt. Wil wel echt iets meisjes achtig... heeft iemand suggesties?