Wat een leuke lieve dingen zie ik hier voorbij komen! Ik heb net dit jasje besteld ik vind m zo geweldig ! Ik hoop dat hij warm genoeg is ...
Geweldig he Jasje is van Ariana dee verkopen ze bij kinderkleding-tekoop.nl en happy bee. Was al 60% korting en ook nog eens 10 % extra ivm sale ofzo... De onderste foto is van le chic . Heb ik hier in de buurt gekocht maar staat eigenlijk op elke site
Leuke kleertjes allemaal zeg! Ik krijg een juni kindje en ik merk dat ik eigenlijk vrijwel alleen lange mouwen in de kast heb hangen.. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie wel veel korte broekjes / jurkjes / shirtjes aangeschaft al?
Ik heb wel wat korte dingen, maar met mogelijkheid om een legging er onder te doen. Deze 2 (maar 1 op de foto) heb ik vandaag bij onze kinderwagen gekregen (nou ja zelf uitgezocht) Bekijk bijlage 450799
Heb ik ook. Kindje van juli. De eerste maand wil je ze toch goed inpakken en daarna zitten we al eind augustus, dus bijna herfst. Als het bloedheet is, leg ik de baby in een romper in huis en krijgt ze een broekje/shirtje aan voor buiten.
Leuk Mausyi dat jasje heb ik ook gekocht haha. Ik ben in augustus uitgeteld en heb alleen lange mouwen en vestjes enz. Ik heb 1 pakje wat meer zomers is, maar ga ook niks met korte mouwtjes of kort broekje aanschaffen. Waarschijnlijk kan ze het toch niet aan
Jurkje http://m.kleertjes.com/Le+Chic-.200559_BLA-110.html#color:blauw; Tuniek met een witte legging van dezelfde serie Gymp Tunic online kopen | Humpy kinderkleding
Petit bateau setje T-shirt met teder motief voor babymeisjes roze Vienne / roze Gloss - Petit Bateau En Legging met vogelprint voor babymeisjes Wit - Petit Bateau Koeka setje Wikkeltop Puck | Koeka webshop En Broekje Puck | Koeka webshop
Het begint erop te lijken dat we ons gaan houden aan de afspraak van het niet meer teveel kopen zo rustig dat het hier is haha! Ik kreeg vanmorgen op mijn werk een kadootje van 1 van de cliënten. Gemaakt door een meisje met het syndroom van down, super schattig!
Ik moet even wachten op mijn loon dan kan ik weer los gaan, het geld voor deze maand is op we hebben veel aan moeten schaffen voor het kamertje haha
Ik heb ondertussen alles al. ook zat kleertjes. Alleen als ik iets tegenkom wat ik écht geweldig vind, neem ik het mee.